شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25356
منتشر شده در سه شنبه, 24 بهمن 1402 14:29
تعداد دیدگاه: 0
با حضور معاون عمرانی استانداری اصفهان؛

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: بیش از ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد تومان در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه، در شهرستان نایین افتتاح شد‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، سه‌شنبه بیست و چهارم بهمن ماه در جریان سفر به شهرستان نایین، گفت: امیدواریم افتتاح این مجموعه پروژه‌ها نقش مؤثری در خدمت رسانی به مردم این شهرستان داشته باشد.
وی ادامه داد: از جمله پروژه‌های افتتاح شده در این سفر می‌توان به بهره‌برداری از پروژه آسفالت معابر روستای چوپانان، افتتاح اقامتگاه خورشید و بهره برداری از آسفالت معابر شهر انارک اشاره کرد.
زینلیان عنوان کرد: همچنین در شهر نایین، سالن تطهیر بهشت کبری، محوطه سازی آسیاب تاریخی ریگاره محمدیه، خانه کودک و نوجوان رویای سبز یگانه و اقامتگاه بوم گردی بام، افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: همچنین مدرسه برکت و شرکت مدرن صنعت نایین (اولین تولید کننده بکس بادی در شهرک صنعتی نایین) نیز در جریان این سفر افتتاح شد.

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین نیز اظهار کرد: هم‌زمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که در حوزه جذب نیرو، زمینه اشتغال ۲۷۵ نفر در شهرستان را فراهم نموده است.
فرماندار شهرستان نایین خاطرنشان کرد: از میان پروژه‌های آماده افتتاح، ۳۷ پروژه دولتی با اعتبار۳۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و ۱۳پروژه بخش خصوصی و خیرین با اعتبار ۷۰۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین از میزان اعتبارات بخش خصوصی مبلغ ۵۳۸۶۰۰۰ یورو از محل اعتبارات ارزی تامین گردیده است.
وی افزود: بیش از ۳۹۸ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مذهبی، هنری و ورزشی در دهه فجر برگزار می‌شود.
فرماندار شهرستان نایین ادامه داد: پروژه‌های مورد بهره‌برداری در بخش‌های زیرساخت، راه، انرژی، ارتباطات، دانش‌بنیان، خدمات، صنایع، کشاورزی و آموزشی ازجمله احداث و بهسازی شبکه برق، سنگ‌فرش معابر شهری و روستایی، تجهیز و توسعه شبکه مخابرات، زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی و محورهای مواصلاتی است.
کریمی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال، باید در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی از همه ظرفیت‌ها استفاده و برای رفع مشکلات و امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم تا بتوانیم زمینه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را فراهم آوریم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه