شنبه 15 ارديبهشت 1403, Saturday 4 May 2024, مصادف با 25 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25607
منتشر شده در چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 11:32
تعداد دیدگاه: 0

نخستین نشست کمیته های تخصص برگزاری کنگره شهدای کارگر استان اصفهان به میزبانی هلدینگ پترو پالایش اصفهان در سالن جلسات باشگاه شهید محمد منتظری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، در این نشست تخصصی که به جهت هماهنگی های لازم برای برگزاری کنگره شهدای کارگر استان و همچنین کنگره بزرگ 25هزار شهید استان اصفهان برگزار شد ؛ فرمانده حوزه بسیج هلدینگ پتروپالایش اصفهان برنامه های انجام شده در هلدینگ پترو پالایش اصفهان در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای کارگر را تشریح کرد و افزود: هلدینگ پترو پالایش اصفهان در راستای پاسداشت مقام شهدای کارگر این شرکت هر ماهه و درقالب یک کانال که درفضای مجازی بیش از400نفراز کارکنان پالایشگاه عضو آن هستند با جمع اوری نذورات، اقدام به نذر چندقربانی به نیت شهدای پترو پالایش اصفهان می نماید وهمه این نذورات را بین خانواده های نیازمندان توزیع می نماید.
محمد حسین پور، اجرای جشن گلریزان بنام شهدای پالایشگاه اصفهان برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد را ازدیگر اقدامات انجام شده حوزه بسیج پترو پالایش اصفهان عنوان کرد و افزود:بالغ بر43میلیارد تومان درجشن گلریزان امسال ازسوی خانواده ها و کارکنان شرکت پالایشگاه نفت اصفهان برای آزادسازی زندانیان جمع آوری شد و به حساب ستاد دیه استان واریز گردید.
فرمانده حوزه بسیج هلدینگ پتروپالایش اصفهان ادامه داد:همچنین در جریان سیل سیستان و بلوجستان مدیریت و اعضای هیات مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان اقدام به اختصاص 5میلیارد تومان اعتبار برای کمک به سیل زدگان بنام شهدای پتروپالایش اصفهان نمودند که این مبلغ پس از احصا وتامین نیازهای این شهر توسط سپاه به خرید کالا اختصاص یافت و در این قالب کالاهای مورد نیاز توسط چندین کامیون برای سیستان و بلوجستان ارسال شد .
حسین پور، تصریح کرد:در جرین ارسال این کمک ها به سبستان و بلوجستان یک تیم جهادی بسیج نیز از هلدینگ پترو پالایش برای کمک و توزیع کمک ها به سیستان و بلوجستان اعزام شد.
احداث ایستگاه صلواتی درشهرک شهید منتظری درجوارمزار شهید گمنام
فرمانده پایگاه بسیج مصطفی خمینی هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در این نشست بیان داشت:از دیگر برنامه های بسیج هلدینگ پترو پالایش اصفهان در راستای پاسداشت شهدای کارگر نصب کانکس موکب صلواتی شهدای پالایشگاه اصفهان درمحورورودی این شرکت و همچنین نامگذاری بلوار ورودی پالایشگاه اصفهان بنام شهدای پالایشگاه است .
اکبر شاهین اظهارداشت:احداث ایستگاه صلواتی درشهرک شهید منتظری درجوارمزار شهید گمنام مدفون دراین شهرک به سبک ایستگاه صلواتی صحن کوثر آقا علی ابن موسی الرضا(ع)از دیگر اقدامات در دست اقدام است افزود:بنام شهدای پالایشگاه اصفهان هر هفته روزهای دوشنبه مراسم زیارت عاشورا درمسجد جامع پالایشگاه اصفهان برگزارمیشود.
وی بااشاره به ساخت وخرید ماکت راکت اثابت شده در زمان جنگ تحمیلی به پالایشگاه اصفهان را گامی درراستای پاسداشت دفاع مقدس و شهدا دانست و گفت:فعالیت یک گروه تخصصی سرود از فرزندان کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان بنام شهدای پتروپالایش اصفهان که همواره درحال افتخارآفرینی هستند ازدیگر اقدامات انجام شده فرهنگی در این شرکت است.
گفتنی است در جریان برگزاری کنگره شهدای کارگر که آبان ماه در استان اصفهان برگزارمیشود هلدینگ پتروپالایش اصفهان به عنوان یکی از سه بلوک اصلی و هماهنگی امور این کنگره به شمار میرود.
پترو پالایش اصفهان درزمان جنگ تحمیلی تعداد15شهید کارگررا تقدیم انقلاب اسلامی ایران نموده است ./ انتهای پیام

نوشتن دیدگاه