دوشنبه 17 ارديبهشت 1403, Monday 6 May 2024, مصادف با 27 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24475
منتشر شده در سه شنبه, 07 شهریور 1402 09:02
تعداد دیدگاه: 0
پاسخ سخنگوی شورای شهر اصفهان درباره یک قرارداد پرحاشیه:

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان درباره قرار داد احداث 5 هزار واحد مسکونی در اصفهان با شرکت توسعه مسکن گفت: قرارداد با بنیاد مسکن منعقد شده و یک اشتباه در مکاتبات باهث سوء تفاهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علی صالحی در این زمینه گفت: همانطور که در صورتجلسه ۱۴ مرداد قید شده است، تفاهم نامه با بنیاد مسکن است نه توسعه مسکن.

وی اظهار کرد: سازمان سرمایه گذاری در دو نامه به اشتباه نامه نگاری کرده و شرکت توسعه مسکن اصفهان را که یکی از اعضای محترم این شورا رئیس هیئت مدیره آن می باشد خطاب قرار داده است و ظاهرا مدیران شرکت توسعه مسکن نیز این مکاتبه اشتباه را متذکر شده اند.

وی اظهار کرد: ما نیز در جلسه تذکر دادیم که اصلاح کنند و در صورتجلسه اصلاح شد.

صالحی تصریح کرد: مساله ورود شرکت توسعه مسکن به این موضوع با مسئله منع مداخله مواجه است و قطعا هیچ کدام از اعضای شورای عالی سرمایه گذاری از آن عدول نخواهند کرد. بنیاد مسکن نیز یک نهاد حاکمیتی است و حوزه کاری آن نیز ساخت مسکن برای افراد و اقشار کم برخوردار بوده و امضای تفاهمنامه با آن هیچ مسئله قانونی ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: متاسفانه یک اشتباه درمکاتبات سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و برداشت غلط مخاطب منجر به این اتفاق شد.

بنا بر این گزارش، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان در مکاتبات خود و پیرو تفاهمنامه 14 دی ماه سال گذشته که با بنیاد مسکن منعقد شده بود، نماینده شرکت توسعه مسکن اصفهان را برای حضور در جلسات مربوط به این تفاهم نامه دعوت کرده بود که رئیس هیئت مدیره این شرکت، یکی از اعضای شورای شهر اصفهان نیز می باشد و طبق قانون منع مداخله، این اقدام به دلیل وجود تعارض منافع شبهه برانگیز بود./ انتهای پیام

دیدگاه‌ها  
  +1
خدا را شکر که موضوع یه اشتباه ساده بود
نوشتن دیدگاه