شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24897
منتشر شده در شنبه, 04 آذر 1402 18:45
تعداد دیدگاه: 0

به نظر دائی جان ناپلئون، کار،کار انگلیسی هاست، به نظر عزت الله انتظامی در فیلم "گــاو" مهرجویی کار، کار بلوریهاست، ولی به نظر من کار خیلی مشکوک است.

همراز/رضا صالحی پژوه: علیرضا قربانی اولین بار نبود که برای اجرای کنسرت در اصفهان درخواست می داد، اما اولین بار بود که اینچنین کنسرت وی حاشیه ساز شد.
آن هم به طوری که میان این حواشی یک وقفه چند روزه افتاد و دوباره به موازات انتشار خبر بهره برداری از پروژه بن_بروجن در استان همجوار، این حواشی جانی دوباره گرفت.
بی شک در برگزار نشدن این کنسرت کج سلیقگی شده است، ولی این که برخی آن را آنقدر پررنگ می کنند تا خبر بهره برداری از پروژه پر حاشیه و به قول برخی، غیر قانونی بن_بروجن دیده نشود جای تعجب دارد؛ اما این تعجب زمانی رنگ و بوی جدی تر به خود می گیرد که سئوالاتی در ذهن متبادر می شود که هنوز پاسخ درستی برای آن ارائه نشده است.
اول: بخش خبری 20:30 در بسته اخبار فرهنگی خود به این نکته اشاره و از لفظ لغو مجوز کنسرت استفاده می کند، در حالی که از ابتدا اصلا مجوزی صادر نشده است که بخواهد لغو شود، از سویی صدا و سیمای جمهوری اسلامی یک رسانه حرفه ای و پر مخاطب است و نمی تواند این اشتباه فاحش را به پای خطای نوشتاری دبیران یا سردبیران خبر بگذارد، پس باید کمی به این اتفاق با دیده شک و تردید نگریست.
دوم: کنسرت علیرضا قربانی دقیقا سال گذشته با حضور همین نوازنده که برخی مدعی هستند دلیل عدم صدور مجوز کنسرت، حضور این خانم در تیم نوازندگان بوده است، در سیتی سنتر اجرا داشته و هیچ مسئله ای نیز برای این تیم بوجود نیامده است، حال چطور می شود که این موضوع مطرح می گردد؟
سوم: چرا ابتدا خبر عدم صدور مجوز برای کنسرت علیرضا قربانی مطرح می شود، ولی خیلی مورد توجه قرار نمی گیرد و با یک موج کوتاه ، افکار عمومی از کنار آن عبور می کنند، ولی پس از چند روز و در بحبوحه خبر بهره برداری از پروژه بن_بروجن و پس از گفت و گوی معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با خبرگزاری ایسنا، ناگهان صرفا بخش مربوط به عدم صدور مجوز کنسرت علیرضا قربانی در آن مصاحبه بزرگ نمایی شده و ناگهان به طور گسترده ابتدا در کانال ها و پیج های معلوم الحال داخلی و سپس سر از رسانه های آنسوی مرزها در می آورد؟
با بیان این سه شبهه والبته شبهات دیگر که بیشتر به اعتقادات فردی و شخصی افراد باز می گردد و مجال بیان نیست، همانطور که دائی جان ناپلئون می گفت کار کار انگلیسی هاست، مشهدی حسن (مرحوم عزت الله انتظامی) در فیلم گاو مرحوم مهرجویی هم می گفت کار، کار بلوریهاست، ما نیز می گوییم این کار کمی مشکوک است.../انتهای پیام

نوشتن دیدگاه