جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25572
منتشر شده در شنبه, 01 ارديبهشت 1403 10:56
تعداد دیدگاه: 0
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد؛

رعایت موارد ایمنی هنگام رانندگی در زمان بارش باران کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از غرب و شمال غرب کشور در بعد از ظهر یکشنبه دوم اردیبهشت ماه خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌ وهوای روز شنبه اول اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: امروز در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، همچنین ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، دامنه‌های شرقی زاگرس مانند استان‌های کرمانشاه، مرکزی، قم، اصفهان، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و نیمه غربی یزد، به علاوه جنوب کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان، و شمال شرق فارس، امشب بارش‌ها به نسبت شدیدتر می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت: فردا یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه، بارش‌ها در شمال شرق فارس، کرمان و اصفهان، ارتفاعات البرز و ارتفاعات یزد ادامه دارد و نیز از فردا بعدازظهر سامانه بارشی بعدی از سمت شمال غرب و غرب کشور وارد می‌شود.

رفیعی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه گفت: با ورود این سامانه بارشی در قالب مناطق کشور به غیر از نوار شرقی در سایر مناطق کشور شاهد بارش باران هستیم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه