شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1938
منتشر شده در چهارشنبه, 20 خرداد 1394 10:20
تعداد دیدگاه: 0
دقایقی قبل باهوشیاری مردم و سرعت عمل پلیس؛

با سرعت عمل پلیس و هوشیاری مردم ، سارقان مسلحی که بانک مسکن سپاهانشهر را مورد دستبرد قرار داده بودند دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، دقایقی پیش تعداد 4 نفر سارق مسلح با حضور در بانک مسکن شعبه سپاهانشهر اقدام به سرقت نمودند که پس از خروج از بانک ،با از خودگذشتگی یکی از شهروندان که...

با سرعت عمل پلیس و هوشیاری مردم ، سارقان مسلحی که بانک مسکن سپاهانشهر را مورد دستبرد قرار داده بودند دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، دقایقی پیش تعداد 4 نفر سارق مسلح با حضور در بانک مسکن شعبه سپاهانشهر اقدام به سرقت نمودند که پس از خروج از بانک ،با از خودگذشتگی یکی از شهروندان که با خودرو سمند قصد سد نمودن راه آنان را داشت مسیر حرکتی آنان مسدود و از سرعت سارقان کاسته شد.
یکی از شاهدان عینی این حادثه به خبرنگار ما گفت: سارقان که با یک خودرو 206 سفید رنگ قصد فرار داشتند، از یکی از اصلاح هندسی های بلوار غدیر وارد بلوار قائم شده که ماموران با حضور به موقع مسیر آنان را مسدود کردند.
در این حین سارقان با استفاده از سلاح اقدام به تیراندازی مستقیم کردند ولی پلیس با تخلیه سریع محل از مردم مانع وارد آمدن آسیب به شهروندان شد و پس از دقایقی تعقیب و گریز و شلیک چندین تیر، سارقان را مجبور به تسلیم نمود.
بنا براین گزارش حاکی است هیچ یک از شهروندان در این درگیری آسیب ندیدند، اما با حضور آمبولانس ناجا در کلانتری سپاهانشهر احتمال زخمی شدن سارقان توسط ماموران انتظامی می رود.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.

نوشتن دیدگاه