پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4217
منتشر شده در چهارشنبه, 11 بهمن 1396 23:36
تعداد دیدگاه: 0
استاندار اصفهان:

استاندار اصفهان با اشاره به این که من از 24 سالگی مدیر بودم، از نمایندگان مجلس خواست تا بیشر از این به جوانان اعتماد کنند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محسن مهرعلیزاده در گفت و گوی زنده با برنامه تلویزیونی بازتاب گفت: امروز می خواهیم یک فرماندار 35 ساله را منصوب کنیم، نماینده آن شهرستان می گوید "این فرد جوان است و نمی تواند"، سئوال من این است که اول انقلاب مگر میانگین سنی مدیران چقدر بود؟ من خودم 24 سالم بود که فرمانده سپاه شدم، 29 سالم بود که معاون یک شرکت خودرو ساز شدم، 32 سالم بود که معاون وزیر شدم، چرا به جوانان اعتماد نمی کنیم؟
وی با تاکید بر این که نشاط اجتماعی انسان را به وجد می آورد خاطر نشان ساخت: امروز بیکاری در اصفهان مانع بزرگی برای رسیدن به نشاط اجتماعی شده و ما با سرمایه گذاران زیادی در حال مذاکرده هستیم تا به اصفهان بیایند و چندین برابر نرخ بیکاری اصفهان اشتغال ایجاد کنند.
استاندار اصفهان همچنین درباره قطارسریع السیراصفهان – تهران نیز افزود: این یکی از طرح های اولویت دار استانداری است و با جلساتی که با مدیر یکی از بانک ها داشتم، قول هایی در این زمینه گرفتم. وزارت راه و شهرسازی نیز بعد از پیگیری های استان فعال تر شده و در استانداری هر دو سه طرح را به یک مدیر پیگیری می سپاریم تا در اجرای آن تسریع به عمل آید.
وی ادامه داد: قطار سریع السیر اصفهان – تهران، مترو اصفهان، قطار عمومی اصفهان، فرودگاه اصفهان و ... از اولویت های اصفهان است.
مهرعلیزاده خاطرنشان ساخت: راه های بسیار خوبی برای توسعه استان اصفهان وجود دارد که باید با ورود بحش خصوصی می توان به توسعه بیشتر از این اصفهان امیدوار بود.
استاندار اصفهان افزود: از مدیران کل دستگاه های اداری استان می خواهم به خواست های مردم توجه کنند و از طریق رسانه ها ارتباط دو سویه خود با این عزیزان را برقرار کنند.
وی نگاه جمهوری اسلامی به پست مدیریت را فرصتی برای خدمت بیان کرد و گفت: باید این فرصت را غنیمت بشماریم که مردم در مفطعی جمع می شوند، رئیس جمهور را انتخاب می کنند و رئیس جمهور نیز وزرا و استاندار را تعیین می کند تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم.
مهرعلیزاده در توضیح اتفاقاتی که بین فرماندار و یک خبرنگار گلپایگانی افتاده بود، با تکید بر این که مدیران باید شان دولت تدبیر و امید را حفظ کنند، اظهار کرد: متاسفانه در این برخورد نه تنها شان دولت که شان خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز حفظ نشد و ما مجبور شدیم قاطعانه اقدام کنیم، ولی این اقدام به هیچ عنوان عجولانه نبود و بعد از بررسی های کارشناسی توسط حداقل سه مدیر استانداری به این جمع بندی رسیدیم.
وی ابراز امیدواری کرد دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم تا بخواهیم چنین برخوردهایی داشته باشیم.
بنا بر این گزارش، محسن مهرعلیزاده از مدیران ملی است که در سوابق وی معاونت رئیس جمهور، استانداری چندین استان و همچنین کاندیداتوری ریاست جمهوری در سال 84 را در کارنامه دارد.

نوشتن دیدگاه