جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4203
منتشر شده در دوشنبه, 09 بهمن 1396 19:35
تعداد دیدگاه: 0

حدود ۴۸ است مسافران یک پرواز در فرودگاه اصفهان سرگردان شده‌اند.

بارش برف،‌ ضمن اینکه شادی و خوشحالی بسیاری از هموطنان را در پی داشت، در برخی نقاط موجب شد ناکارآمدی‌های مدیریت بحران در برخی دستگاهها بروز چشمگیری داشته باشد و هموطنان به مشکلاتی دچار شوند. بر همین اساس شرایط نامساعد جوی، علاوه بر مشکلاتی که در تردد مسیرهای زمینی شهری و برون‌شهری ایجاد کرد، موجب شد مسافران برخی خطوط هوایی نیز با مشکلات جدی دست‌به گریبان باشند، که طی تماسهای متعدد مردمی با خبرگزاری تسنیم درخواست انعکاس و پیگیری آن وجود داشته است.

در همین راستا یکی از موارد حادّ نقص در پیگیری، شرایط نامناسب مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی مسئولان در قبال مسافران، در یکی از پروازهای هواپیمایی آسمان است. طبق گزارش یکی از مسافران، پرواز شماره 823 هواپیمایی آسمان، ساعت 20 مورخ 7 بهمن 96 (قریب 42 ساعت قبل) از مبدأ عسلویه به مقصد تهران به پرواز درآمد، اما به‌دلیل شرایط نامساعد جوی تهران، در ساعت 22:10 در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان بر زمین نشست. یکی از مسافران این پرواز، به خبرنگار تسنیم می‌گوید:

«نزدیک دو روز است در این شهر گیر افتاده‌ایم؛ ساعت 3 صبح روز 8 بهمن در هتل ابن سینای اصفهان اسکان داده شدیم، متاسفانه در روز یکشنبه 8 بهمن مدیران آسمان هیچ تدبیری برای خروج مسافران از اصفهان انجام ندادند؛ روز دوشنبه 9 بهمن ساعت 13 نماینده آسمان به هتل مراجعه کرد، و اعلام نمود که دو اتوبوس جهت انتقال مسافران به تهران تهیه شده، ولی مردم به‌دلیل شرایط بد این دو روزه موافق پذیرش ریسک مسافرت شبانه در جاده یخبندان نیستند.
مدیران آسمان فعلاً در ساعت 15:40 دقیقه فقط وعده ارسال هواپیما از آبادان به اصفهان را به مسافران داده‌اند؛ ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست. اصلاً شرایط ما مشخص نیست؛ کسی هم بدرستی پاسخ نمی‌دهد؛ مسافرانی که حق‌شان را مطالبه می‌کنند و خواهان پاسخ روشن هستند توسط مسئولان بجای عذرخواهی تهدید می‌شوند. می‌شد با برخورد محترمانه، با پرواز دیگری ما را به مقصد می‌رساندند. شرایط برای کودکان، سالمندان و بیماران اصلاً خوب نیست.»

 

منبع: تسنیم

نوشتن دیدگاه