جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4757
منتشر شده در چهارشنبه, 26 دی 1397 11:45
تعداد دیدگاه: 0

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: امسال تاکنون از محل موقوفات منطبق به 78 نفر بیمار نیازمند 170 میلیون ریال کمک مالی پرداخت شده است.


به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری اظهار داشت: براساس ابلاغ دستور العمل سازمان اوقاف و امور خیریه در قالب طرح مهرتندرستی و در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش امسال تاکنون از محل موقوفات منطبق به بیماران نیازمندی که توانایی پرداخت هزینه های دارو و درمان خود را نداشتند توسط اداره اوقاف و امور خیریه کمک مالی پرداخت شده است.
وی در ادامه افزود: در همین راستا امسال تاکنون به 78 نفر 170 میلیون ریال هزینه دارو و درمان پرداخت شده و 280 میلیون ریال نیز از محل موقوفه بیمارستان امیر المومنین(ع) اصفهان برای به این بیمارستان کمک مالی پرداخت شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان در ادامه یادآور شد: در حال حاضر 10 موقوفه با نیت کمک به بیماران نیازمند جهت دارو و درمان در ناحیه شهرستان اصفهان وجود دارد که شاخص ترین این موقوفات شامل؛ موقوفه ابوالفتح قهرمان و حمامین کریم بیک است که کاربری این موقوفات تجاری است و اداره اوقاف و امور خیریه نیز براساس وقف نامه های این موقوفات که در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه به ثبت رسیده است به اجرای نیت می پردازد.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری در ادامه خاطر نشان شد: در صورتی که خیرین و واقفان نیک اندیش نسبت به ایجاد وقف هایی در راستای دارو و درمان افراد نیازمند در شهر اصفهان اقدام نمایند اداره اوقاف و امور خیریه نیز می تواند از محل درآمد آن موقوفات به افراد بیشتری کمک مالی نماید و آلام درد افراد نیازمند باشد تا آنان به غیر از رنج بیماری متحمل رنج مالی نباشند.

نوشتن دیدگاه