جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4610
منتشر شده در سه شنبه, 27 آذر 1397 16:07
تعداد دیدگاه: 0

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: پروژه های عمرانی با بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار از محل کمک های خیرین در بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان در حال اجرا است.


به گزارش پایگاه خبری همراز به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت های بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشان با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اکنون در جوار حرم مطهر 6 امامزاده جلیل القدر شهرستان بیش از 5000 هزار متر مربع فعالیت عمرانی در قالب 14 طرح با بیش از 10 میلیارد ریال کمک خیران نیکوکار در حال اجرا است.
وی در ادامه افزود: این طرح های عمرانی در امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان، امامزادگان شریف و میر مرتضی(ع) شرودان، امامزاده حیدر(ع) اسفهران، امامزاده حسین و ابراهیم(ع) گارماسه ، امامزاده ابراهیم(ع) کلیشاد، امامزاده سید عبدالله(ع) (شاهجراء) سودرجان در حال اجرا است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه یادآور شد: پیش بینی می شود که برای اتمام این طرح های عمرانی 20 میلیارد اعتبار دیگر مورد نیاز است که در صورت تامین آن از محل کمک های خیرین این پروژه ها به بهره برداری می رسد.

نوشتن دیدگاه