جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4603
منتشر شده در دوشنبه, 26 آذر 1397 13:46
تعداد دیدگاه: 0

اختتامیه نخستین مسابقه راننده حرفــه‌ای اتوبوس‌هـای شهری کشور در اصفهان و در قالب رویدادهای قصه آدم و هوا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همراز به نقل از  پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، اختتامیه نخستین مسابقه راننده حرفــه‌ای اتوبوس‌هـای شهری کشور در اصفهان و با حضور شرکت‌های بزرگ خودروساز کشور همچون شــرکت تولیدی و صنعتی عقاب افشــان، صنایع زرین خودرو اصفهان و همچنین مسئولان کشوری و استانی و اصحاب رسانه برگزار شد.

ایــن مســابقه با فراخــوان بیــن یک هزار و ۵۰۰ راننده آغاز شــد كــه بیــش از ۳۳۰ نفــر موفــق بــه ثبت نام شــدند، سپس از بررســی های به عمل آمده در زمینــه هایــی از جملــه عــدم تصــادف در ۱۸ مــاه گذشــته، حســن رفتار، آراســتگی ظاهــری و رضایت شــهروندان یکصد و ۵۱ نفر بــه مرحلــه آزمــون کتبــی راه یافتند.

احسان مومن‌زاده، ساسان عباسی، امیرحسین قاضی، احسان موسوی، حسن کریمی و محمد حسن سلطانی رانندگانی بودند که به مرحله فینال مسابقه راننده حرفــه‌ای اتوبوس‌هـای شهری راه یافتند و این در حالی است که پس از آزمون نهایی و اعلام نتیجه توسط تیم داوری، احسان موسوی، حسن کریمی و ساسان عباسی به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم این مسابقه را از آن خود کردند.

احسان موسوی، رتبه نخست مسابقات رانند‌ه حرفه‌ای اتوبوس‌هـای شهری با اشاره به این مسابقه اظهار داشت: چنین مسابقه‌ای در سال گذشته و در آمریکا با ۲۰ آیتم برگزار شد ولی این مسابقه با ۸۰ آیتم به استقبال راهبران شرکت واحد اتوبوسرانی رفت.

وی ادامه داد: برگزاری چنین مسابقه‌هایی موجب می‌شود که عموم مردم بر سختی شغل رانندگی و مهارت‌های لازم آن آشنایی پیدا کنند و اگر چنین مسابقاتی ادامه‌دار باشد تاثیرات مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، مسابقه راننده حرفــه‌ای اتوبوس‌هـای شهری کشور در قالب رویدادهای قصه آدم و هوا ( ۲۶ آذر روز حمل و نقل تا ۲۹ دی روز هوای پاک) برگزار شد.

نوشتن دیدگاه