جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4607
منتشر شده در دوشنبه, 26 آذر 1397 18:07
تعداد دیدگاه: 0

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: از روزجاری هر هفته با برنامه‌های مختلف افتتاحیه نظیر حمل و نقل پاک، حمل و نقل هوشمند و حمل و نقل بار و کالا همراه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری همراز به نقل از اداره ارتباطات و رسانه ای شهرداری اصفهان, علیرضا صلواتی با اشاره به نخستین رویداد قصه آدم و هوا و اختتامیه مسابقه راننده حرفه‌ای اتوبوس‌های شهری اظهار داشت: نخستین رویداد از رویدادهای قصه آدم و هوا در شهر اصفهان با اختتامیه مسابقه راننده حرفه‌ای اتوبوس‌های شهری و همچنین افتتاح چندین رویداد دیگر برگزار شد.

وی ادامه داد: از ۲۶ آذرماه به مناسبت روز حمل و نقل تا ۲۹ دی‌ماه به مناسب روز هوای پاک مهمان مردم شهر اصفهان خواهیم بود و برنامه‌های مختلفی در سطح شهر برگزار خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان پیرامون رویدادها تصریح کرد: نخستین حضور خود را در حوزه حمل و نقل عمومی آغاز کردیم که در آن بهره‌برداری‌هایی نظیر بازسازی ۳۰ اتوبوس واحد و همچنین اتوبوی ویژه معلولین و جانبازان صورت گرفت.

وی بیان کرد: از روزجاری هر هفته با برنامه‌های مختلف افتتاحیه نظیر حمل و نقل پاک، حمل و نقل هوشمند و حمل و نقل بار و کالا همراه هستیم و این در حالی است که ما با زیرساخت‌ها، فرهنگ‌سازی و آموزش مباحث لازم شروع کردیم.

صلواتی خاطرنشان کرد: امید است نتایج این ۳۳ روز قصه آدم و هوا را در بهبود کیفیت هوای استان شاهد باشیم.

نوشتن دیدگاه