جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4606
منتشر شده در دوشنبه, 26 آذر 1397 18:00
تعداد دیدگاه: 0

شهردار اصفهان گفت: مسابقه راننده حرفه‌ای اتوبوس‌های شهری می‌تواند الگویی برای دیگر کسانی باشد که از رعایت نکات ایمنی در شهر پرهیز می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری همراز به نقل از اداره ارتباطات  رسانهای شهرداری ,پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، قدرت‌الله نوروزی در نخستین رویداد قصه آدم و هوا و اختتامیه مسابقه راننده حرفه‌ای اتوبوس‌های شهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از تاریخ ۲۶ آذرماه به مناسبت روز حمل و نقل تا ۲۹ دی‌ماه به مناسبت روز هوای پاک اتفاقات و رویدادهای زیادی را در حوزه آموزشی، ترافیکی، علمی و فنی شاهد خواهیم بود.

وی افزود: مسابقه راننده حرفه‌ای اتوبوس‌های شهری به عنوان نخستین رویداد در این زمینه به شمار می‌رود که برای آن اهدافی نظیر تقدیر از رانندگان و دیده شدن رعایت‌کنندگان قوانین داریم و همزمان با افتتاح چندی رویداد دیگر است.

شهردار اصفهان درباره اهداف خود بیان کرد: در حوزه حمل و نقل برنامه‌های متعددی در راستای تقویت زیرساخت‌ها، توسعه معابر، افزایش تعداد اتوبوس‌ها و بازسازی اتوبوس‌هایی که می‌تواند به ارزش افزوده خوبی برای مردم تبدیل شوند، داریم.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری چنین مسابقاتی بالا رفتن دقت رانندگان است و مردم ببینند که چه کسانی با سطح حرفه‌ای و علم والا در حوزه خدمت‌رسانی و حمل و نقل مشغول به فعالیت هستند.

نوروزی پیرامون بهره‌برداری از اتوبوس ویژه معلولان و جانبازان تصریح کرد: ۲ اتوبوس دیگر در دست مناسب‌سازی برای دیگر معلولین و تعدادی اتوبوس دیگر در دست بازسازی قرار دارند که تا پایان سال جاری منشا تحولی در سطح حمل و نقل استان خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در طی ۳۳ روز می‌تواند به رشد سطح کیفیت خدمات‌رسانی در حوزه حمل و نقل کمک کند و همچنین مسابقه راننده حرفه‌ای اتوبوس‌های شهری می‌تواند الگویی برای دیگر کسانی باشد که از رعایت نکات ایمنی در شهر پرهیز می‌کنند.

نوشتن دیدگاه