شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22117
منتشر شده در دوشنبه, 07 شهریور 1401 09:45
تعداد دیدگاه: 0

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی شهرداری اصفهان از احداث بزرگترین چرخ و فلک کشور در اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به پنج هزار ریز اقدام به منظور استانداردسازی تله‌کابین صفه اظهارداشت: تله‌کابین صفه بعد از نزدیک به ۹ ماه تعطیلی، آذرماه سال ۱۴۰۰ با رویکرد ارتقای سطح ایمنی و سلامت شهروندان و گردشگران نصف‌جهان و همچنین بهبود شرایط بهره‌برداری، با کار جهادی و شبانه‌روزی بیش از ۴۰ نفر در فرایند استانداردسازی قرار گرفت. تله‌کابین صفه از بیست‌وهشتم اسفندماه سال گذشته بار دیگر مجوز بهره‌برداری خود را از سازمان ملی استاندارد دریافت کرد و از نوروز ۱۴۰۱ پذیرای مردم و گردشگران اصفهان شد.

ساکت با اشاره به ارتقای زیرساخت‌های تفریحی شهر زندگی، از ورود ابرسازه‌های تفریحی به نصف‌جهان خبر داد و گفت: ایجاد زیرساخت‌های تفریحی و سیاحتی مناسب برای اصفهان به عنوان «شهر زندگی»، از جمله مهمترین رویکردهای مدیریت شهری این کلان‌شهر است و این شرکت در این راستا، برنامه‌های مهمی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در خصوص مهمترین اهداف و برنامه‌های پیش‌روی این شرکت، تصریح کرد: توسعه ابرسازه‌های تفریحی کلان‌شهر اصفهان با رویکرد ارتقای گردشگری نصف‌جهان و جذب ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه در حوزه گردشگری و تفریح اصفهان در اولویت برنامه‌های این شرکت است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه درصدد احداث بزرگترین چرخ و فلک ایران و یکی از پنج چرخ و فلک بزرگ دنیا با عنوان چشم اصفهان به ارتفاع ۲۲۲ متر هستیم، اظهار کرد: احداث خط دوم تله‌سیژ ناژوان به طول بیش از پنج کیلومتر حد فاصل میدان سهروردی تا کوه آتشگاه و راه‌اندازی خط دوم تله‌کابین صفه حدفاصل ایستگاه دوم تله‌کابین تا قله کوه صفه در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: احداث مجموعه بانجی جامپینگ، رستوران گردان و زیپ‌لاین دوچرخه در مجموعه شهر رویاها، احداث پارک آبی بزرگ اصفهان، راه‌اندازی مجموعه تِم‌پارک بزرگ اصفهان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، احداث بزرگترین شهربازی معارفی در استان اصفهان از جمله برنامه‌های این شرکت در راستای توسعه زیرساخت‌های تفریحی شهر اصفهان است.

ساکت خاطرنشان کرد: نقطه‌یابی گردشگری به منظور جانمایی و احداث شهربازی‌های مناطق اصفهان، احداث پارک برفی اصفهان، راه‌اندازی مرکز بولینگ مجموعه گردشگری ناژوان، اجرای مجموعه خیابان غذا در یکی از نقاط طلایی کلان‌شهر اصفهان نیز از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت است.

وی اظهار کرد: بهبود معماری ایستگاه‌های یک و دو تله‌کابین صفه، راه‌اندازی هتل و مجموعه تجاری شهر رویاها، اصلاح سامانه فروش بلیت مجموعه شهر رویاها و بهبود فرایندهای اقتصادی مجموعه‌ها از دیگر اولویت‌های این شرکت است.انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه