جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2195
منتشر شده در دوشنبه, 16 شهریور 1394 11:53
تعداد دیدگاه: 0
سردار آقاخانی:

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کاهش چشمگیر جرایم خشن در استان اصفهان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، سرتیپ دوم عبدالرضا آقاخانی در جمع خبرنگاران گفت: جرایم خشن در استان اصفهان به طور میانگین 57 درصد کاهش داشته و این در حالی است که بر خی از این جرایم به صورت موردی تا 100 درصد نیز کاهش...


فرمانده انتظامی استان اصفهان از کاهش چشمگیر جرایم خشن در استان اصفهان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سرتیپ دوم عبدالرضا آقاخانی در جمع خبرنگاران گفت: جرایم خشن در استان اصفهان به طور میانگین 57 درصد کاهش داشته و این در حالی است که بر خی از این جرایم به صورت موردی تا 100 درصد نیز کاهش نشان می دهد.
وی اظهار کرد: کشفیات پلیس آگاهی استان اصفهان افزایش داشته و به طور مشخص کارآگاهان اداره آگاهی توانسته اند 41 درصد سرقت ها را کشف نمایند.
آقاخانی با اشاره به این که آمار کشف قتل های استان نیز 13 درصد افزایش داشته است بیان کرد: در مجموع فرماندهی انتظامی استان اصفهان با 75 درصد افزایش کشفیات جرایم در پرونده های مختلف به نسبت مدت مشابه در نیمه مرداد ماه روبرو بوده که این موضوع به عنوان یک پدیده نشان از تلاش بی وقفه ماموران انتظامی در استان اصفهان دارد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام خبر افزایش تعداد فوت‌شدگان بر اثر تصادفات نسبت به ماه‌های قبل تصریح کرد: آمار فوت‌شدگان در ماه شهریور نسبت به ماه گذشته، وضعیت نامطلوبی دارد.
آقاخانی ضمن ابراز گلایه از بی توجهی برخی از شهروندان نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی ،افزود: وضعیت صدور برگه های جریمه در اصفهان افزایش داشته که نشان از بی توجهی برخی رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی دارد.

وی در بخش تعداد تماس‌های فوریت با 110 از سوی شهروندان در شهریور ماه، اذعان کرد: بیش از 170 هزار تماس فوریت داشتیم، همچنین نزدیک به 105 هزار تماس منجر به عملیات شده است، در بحث تعداد تماس‌ها با 197، قریب به 1089 تماس از سوی شهروندان تماس گرفته ‌شده است که از این تعداد نزدیک به 556 مورد مربوط به درخواست و امدادرسانی، قریب به 4 هزار مورد مرتبط با گزارش و اخبار و مابقی در زمینه پیشنهادات و انتقادات بوده است.

وی همچنین با اشاره به کشف جرایم زمین خواری در اصفهان گفت: کشف 80 هزار مترمربع از زمین‌هایی که از منابع طبیعی مورد سوءاستفاده زمین خواران واقع شده بود همراه بادستگیری متهمان پرونده از اقدامات فرماندهی انتظامی استان اصفهان می باشد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در نیمه ابتدایی ماه شهریور ماه حدود 2 تن مواد مخدر در استان اصفهان کشف و ضبط شده و این میزان از ابتدای سال تاکنون 15 تن می باشد.

نوشتن دیدگاه