جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1914
منتشر شده در یکشنبه, 10 خرداد 1394 13:17
تعداد دیدگاه: 0
سخنگوی شورای شهر:

سخنگوی شورای شهر اصفهان از آغاز روند انتخاب شهردار جدید در آینده ای نزدیک خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، ندا واشیانی پور صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: شورای شهر از امروز جلسه های خود را برای انتخاب شهردار جدید آغاز کرده و امیدواریم به زودی فردی را با این سمت منصوب وآن را به مردم...


سخنگوی شورای شهر اصفهان از آغاز روند انتخاب شهردار جدید در آینده ای نزدیک خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، ندا واشیانی پور صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: شورای شهر از امروز جلسه های خود را برای انتخاب شهردار جدید آغاز کرده و امیدواریم به زودی فردی را با این سمت منصوب وآن را به مردم فهیم و با فرهنگ اصفهان معرفی کنیم.
وی اظهار کرد:بر خلاف برخی شایعات که در اذهان عمومی بیان می شود، به هیچ عنوان تاکنون گزینه یا گزینه های خاصی برای تصدی این سمت در نظر گرفته نشده و این روال در یک بستر کاملا قانونی و به دور از تنش های احتمالی صورت می گیرد.
واشیانی پور اضافه کرد: شورای شهر اصفهان یک نهاد کاملا مدنی وغیر سیاسی است که اعضای آن با تفکرات مختلف سیاسی و مشاغل گوناگون با اختیارات قانونی به وظایف خود می پردازند.
سخنگوی شورای شهر اصفهان بیان کرد:رویکرد شورای چهارم از ابتدای تشکیل آن یک رویکرد متفاوت بود که سعی کرد با دوره های قبلی شورای شهر تفاوت داشته باشد.
وی در ادامه سخنانش افزود: مسئله مترو ، شهر رویاها ، اساسنامه سازمان ورزش ،شفاف سازی حساب ها و دریافت ها و پرداخت ها به شهرداری بر اساس فاکتورهای مبسوط ، مشخص شدن وضعیت هدایایی که در شهرداری داده و یا حتی گرفته می شود،استفاده از عناوین غیر مصوب در چارت سازمانی شهرداری و پژوهش های شهری از موارد مورد توجه شورای شهر بود که این شورا برای جلوگیری از غوغا سالاری و تزریق جو منفی در سطح شهر تنها به یک موضوع ورود پیدا کرد که همان استفاده از عنوان "مدیرکل" به جای "مدیر دفتر" بود.
واشیانی پور ادامه داد: این پست سازمانی یکی از پست های مهم شهرداری می باشد، چرا که ارتباط با معاونان و سازمان های مرتبط با شهرداری از این طریق صورت می گیرد.
سخنگوی شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد:بر اساس قانون اساسی و تاکیدات مقام معظم رهبری نظارت مردم بر عملکرد مسئولان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد و شورای شهر نیز در همین راستا به وظایف قانونی خود عمل کرد تا مردم دچار ناامیدی نشوند.
وی همچنین گفت: این استیضاح نباید زمینه ای شود تا خدمات ارزنده شهردار سابق اصفهان نادیده گرفته شود ، چرا که خدمات ماندگاری در زمینه های شهرسازی و عمرانی در اصفهان صورت گرفته و نباید شیرینی آن ها در کام مردم تلخ جلوه کند.
وی در ادامه از کارکنان شهرداری اصفهان خواست تا با تعهدی که نسبت به وظایفشان دارند دراین مدت در راستای خدمت رسانی به مردم بکوشند تا در کوتاه ترین زمان ممکن گزینه اصلح در شورای شهر اصفهان تعیین و به مردم شریف و شهید پرور اصفهان معرفی گردد.
بنا برگزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، شورای شهر اصفهان از تاریخ 9 خرداد ماه سال جاری به مدت سه ماه برای تعیین جایگزین سید مرتضی سقائیان نژاد فرصت دارد.

نوشتن دیدگاه