دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1810
منتشر شده در چهارشنبه, 26 فروردين 1394 10:44
تعداد دیدگاه: 0
استانداراصفهان:

استاندار اصفهان از معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: فردی که قرار است معرفی شود اصفهانی است،اما از گزینه هایی که پیش از این مطرح بودند نیست. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،رسول زرگرپور در حاشیه نشست صمیمانه با احزاب و تشکل های سیاسی ، در جمع خبرنگاران...


استاندار اصفهان از معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: فردی که قرار است معرفی شود اصفهانی است،اما از گزینه هایی که پیش از این مطرح بودند نیست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،رسول زرگرپور در حاشیه نشست صمیمانه با احزاب و تشکل های سیاسی ، در جمع خبرنگاران گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ادارات مهمی است که برای انتخاب مدیر آن باید دقت زیادی صورت بگیرد،لذا از ابتدای حضور بنده دراین استان موضوع تغییر مدیرکل فعلی مطرح بود،اما از آنجا که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد بودچنانچه تغییری صورت پذیرد،باید فردی قوی تر جایگزین مدیر فعلی شود به مدت یکسال حکم ایشان را تمدید کرد تا در این مدت فردی را جایگزین ایشان نماید.
استاندار اصفهان ادامه داد: دراین مدت گزینه های متعددی مطرح شدند، اما به نتیجه نرسید تا اینکه به تازگی گزینه ای مطرح شده که به زودی معرفی می گردد.
زرگرپور خاطرنشان ساخت:این فرد اصفهانی است ،اما از بین افرادی که پیش از این نامشان برای تصدی این سمت مطرح شده بود نیست.

  • اگراحساس کنم شانیت مردم رعایت نمی شود وارد عمل می شوم

استاندار اصفهان در خصوص برگزاری کنسرت ها در استان اصفهان نیز بیان کرد:به طور جدی به افرادی که قصد رعایت قانون را ندارند توصیه می کنم که از این رویه دست بردارند،چرا که من به عنوان نماینده عالی دولت در استان وظیفه اجرای قانون را دارم و وقتی مجاری قانونی برای موضوعی مجوز صادر می کنند،یعنی این که ابعاد گوناگون مسئله سنجیده شده و باید اجرایی شود.
وی ضمن اشاره به اتفاقاتی که در حاشیه برگزاری کنسرت همایون شجریان در اصفهان افتاد، افزود: مردم اصفهان این اطمینان را داشته باشند که اگر احساس کنم شان آنها زیر سئوال می رود به عنوان رئیس شورای تامین وارد عمل شده و جلوی اجرای برنامه های موهن را می گیرم،اما اگر قرار باشد سلیقه ای عمل شود،افراد مخالف این برنامه ها هم باید فکر کنند که امکان دارد عده ای از برنامه های آن ها خوششان نیاید و همین مسئله زمینه اختلافات بین مردم را زیاد کند.
زرگرپور با بیان این که بسیاری از اقدامات رسانه ای نشده است،اما قرار نیست جهنم نذری برویم و آخرتمان را به دنیای برخی بفروشیم افزود: در مقاطع مختلف قرار بوده کنسرت هایی برگزار شود که به دلیل مناسب نبودن ظاهر خواننده و یا حواشی که ممکن بوده برای مردم شریف و مومن اصفهان ایجاد گردد و شانیت آن ها زیر سئوال برود از اجرای آن جلوگیری کرده ام.
وی همچنین از شناسایی افرادی که قصد برهم زدن کنسرت همایون شجریان را داشتند خبرداد و اضافه کرد:موضوع تحت پیگیری و رسیدیگ مراجع ذی صلاح می باشد.

  • مدیران تا شهریورماه فرصت دارند

استاندار اصفهان همچنین در خصوص استعفای احتمالی تعدادی از مدیران برای ثبت نام در انتخابات مجلس گفت:وزیرکشور دستوری را صادرفرموده که براساس آن مدیران وزارت کشوری باید تا پایان فروردین ماه برای شرکت در انتخابات مجلس استعفای خود را کتبی اعلام نمایند که تاکنون این اتفاق نیفتاده است، اما مدیران دستگاه های دیگر تا شش ماه پیش از انتخابات که موعد قانونی آن شهریورماه خواهد بود فرصت دارند.
وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر این که چرا درنشست احزاب سیاسی با استاندار معاون سیاسی و امنیتی استانداری حضور نداشت، پاسخ داد: پس از این که این نشست سیاسی برنامه ریزی شد،مشاور اجتماعی وزیر کشور نیز در تهران و به صورت همزمان برنامه ای داشت که حضور آقای یاحی در آن برنامه ضروری بود، لذا تصمیم گرفتیم که ایشان برای حضور در نشست مشاور اجتماعی وزیر کشور به تهران سفر کنند و نشست احزاب و استانداربدون حضور ایشان برگزار شود.

دیدگاه‌ها  
  0
باسلام استاندار محترم اصفهان از بیست اسفند نودوسه تاکنون قراراست مدیرکل ارشاد اصفهان تغییر کند دکتر فردوسی - دکتر علیرضا شیروانی اینها گزینه های خوبی برای این پست هستند خواهشمندیم به داد فرهنگ این شهر برسید .باتشکر
نوشتن دیدگاه