سه شنبه 11 ارديبهشت 1403, Tuesday 30 April 2024, مصادف با 21 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25566
منتشر شده در یکشنبه, 26 فروردين 1403 16:36
تعداد دیدگاه: 0
مديرعامل هلدينگ پترو پالايش اصفهان به مناسبت روز منابع انساني :

مديرعامل هلدينگ پترو پالايش اصفهان ضمن گراميداشت و تبريک روزمنابع انساني به کليه کارکنان اين مجموعه گفت: روز ملي منابع انساني در تقويم، تلنگري بيدارکننده براي مديران خصوصي و دولتي در سطوح مختلف خرد و کلان است تا يادآوري کند که ايجاد سازمان‌ها براي نجات جوامع بشري از خطرها و بحران‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل همراز به نقل از واحد رسانه اي روابط عمومي و بين الملل هلدينگ پترو پالايش اصفهان، دکتر محسن قديري، با اشاره به اينکه در عصر جديد، مي‌توان بي‌شک توسعه کشورها، سازمان‌ها و تمدن‌ها را زائيده و مرهون تفکر و مهارت نيروي انساني آنها قلمداد کرد از اين‌ رو، نيروي انساني به‌عنوان مزيت رقابتي در دنيا شناخته مي‌شود گفت: صنعت نفت نيز از اين قاعده مستثنا نبوده و اصلي‌ترين نقش در توسعه اين صنعت کهن و پرافتخار برعهده نيروي انساني آن است.
وي با اشاره به اينکه موفقيت به وجود منابع انساني وابسته است افزود: اگر ما مديران نتوانيم با هم جهت‌سازي اهداف فردي و سازماني، دانش، مهارت و انگيزه منابع انساني را در مسير تحقق اهداف سازمان به هم افزايي و بهره‌وري برسانيم، در پيشگاه ملت، سرمايه‌گذاران، مالکان و ديگر ذي نفعان سازمان‌هايمان، مسئول و پاسخگو خواهيم بود.
دکتر قديري، با اشاره به اينکه هريک از ما به عنوان بخشي از بدنه انساني سازمان خود، همچون سلول‌هايي در هماهنگي با تماميت بدن‌واره سازماني فعاليت مي‌کنيم و مسئوليتي اساسي در حيات و رشد اين سازمان‌هاي زنده بر عهده داريم ادامه داد: با وجود تنگناهاي اقتصادي و شرايط ناپايدار انگيزشي نبايد در ايفاي اين نقش حياتي کوتاهي کنيم.
مديرعامل هلدينگ پترو پالايش اصفهان تاکيد کرد:روز 25 فروردين بهانه‌اي است براي تجليل از نقش‌آفرينان و ثروت‌آفرينان سازمان که با وجود مشقت‌ها و سختي‌هاي فراوان، بار توسعه و تحول صنعت را بر دوش کشيده و پرچم پرافتخار ايران اسلامي را در عرصه بين‌المللي به اهتزاز در مي‌آورند.
وي تاکيد کرد:پيوند روز منابع انساني در”سال جهش توليد با مشارکت مردم” فرصتي است تا يادآوري کنيم که توسعه و پيشرفت صنعت و کشور نيازمند توجه و تمرکز بر منابع انساني دانشي و تسهيل شرايط براي بروز خلاقيت و نوآوري و نقش‌آفريني اين سرمايه‌هاي ارزشمند و بي‌بديل است تا ايران اسلامي را به سمت توسعه پايدار رهنمود سازد.
دکتر قديري افزود:همکاران عزيز و سرمايه‌هاي ارزشمند صنعت نفت؛ اگرچه رشد و توسعه صنعت نفت در شرايط تحريم و قبل از آن قابل‌تحسين و غيرقابل توصيف است ولي به اين مسئله واقف هستيم که صنعت نفت به‌عنوان پيشران توسعه کشور، نيازمند اقدام‌هاي جهادي و انقلابي با رويکرد دانش‌بنيان براي تحقق تمدن بزرگ اسلامي است و اين جز با خلاقيت، نوآوري، علم، انديشه، رشادت و ايثارگري شما در هر حوزه‌اي از سازمان ميسر نخواهد شد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه