شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3727
منتشر شده در دوشنبه, 27 دی 1395 09:05
تعداد دیدگاه: 0
رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان:

رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان گفت: به ظرفیت قابل توجهی در پرورش مربیان رسیده ایم و می توانیم ادعا کنیم اصفهان پایتخت واقعی فوتبال ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، امیرمسعود هراتیان اظهار داشت: این همایش به همت تمام کارکنان هیأت فوتبال استان برپا شد اما کار تخصصی آن بر عهده واحد آموزش بود که یک ماه برای آن برنامه ریزی کردند.

وی افزود: در سال های گذشته نیز چنین همایش هایی برگزار شده بود اما امسال واحد آموزش هیأت فوتبال توانست مدرسانی را کنار هم جمع کند که در ایران بی نظیر هستند.
رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان ادامه داد: هیأت فوتبال در بخش آموزش بسیار فعال ظاهر شده و ثمره آن نیز پرورش مربیان فوتبالی بوده که اکنون در آموزش و استعدادیابی فوتبال استان فعالیت می کنند.
هراتیان خاطرنشان کرد: پس از گذشت 60 سال از برگزاری اولین کلاس آموزش مربیان فوتبال در اصفهان، به ظرفیت قابل توجهی در پرورش مربیان رسیده ایم و می توانیم ادعا کنیم اصفهان پایتخت واقعی فوتبال کشور است. این موضوع وظیفه اعضای هیأت فوتبال استان را سخت تر می کند.
وی ادامه داد: برگزاری چنین همایش هایی ما را در این مسیر یاری می‌کند و باعث می‌شود دانش مربیان فوتبال استان نیز با جدیدترین موضوعات علمی فوتبال جهان ارتقا یابد.

نوشتن دیدگاه