شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22905
منتشر شده در دوشنبه, 21 آذر 1401 17:46
تعداد دیدگاه: 0
صمد مرفاوی:

سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: متاسفانه از باشگاه‌ها، سخت بازیکن می‌گیریم و فکر می‌کنم این به ضرر تیم باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، صمد مرفاوی، سرمربی تیم فوتبال جوانان در رابطه با برتری این تیم مقابل عمان در بازی دوستانه گفت: شرایط بازیکنان به لحاظ فنی خوب است. در حالی که ۷ بازیکن مصدوم داریم و به ناچار با نفرات جایگزین پا به این بازی تدارکاتی گذاشتیم. دیروز خوب بازی کردیم و توانستیم به برتری دست پیدا کنیم ولی من از بچه‌ها انتظار بیشتری دارم. امیدوارم که برای بازی فردا و بازی‌های آینده تدارکاتی شرایط‌مان خیلی بهتر بشود تا بتوانیم در مسابقات نهایی هم به جام جهانی صعود کنیم و هم مقام قهرمانی را به دست بیاوریم.

مرفاوی ادامه داد: قبل از اردو عمان در بلاروس هم یک اردو آماده‌سازی خوب داشتیم که از تمام ارکان و مسئولان فدراسیون فوتبال که از این تیم پشتیبانی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران افزود: از همه مربی‌های تیم‌های جوانان و پایه تشکر می‌کنم که برای این بازیکنان زحمت می‌کشند و آنها را در اختیار ما می‌گذارند. اما متاسفانه از باشگاه‌ها، سخت بازیکن می‌گیریم و فکر می‌کنم این به ضرر تیم باشد. بعضی از مربیان تعامل ندارند و خیلی سختگیری می‌کنند در صورتی که می‌توانند تعامل بهتری داشته باشند. با وجود اینکه دست مربیان پر است و بازیکنان بزرگی هم دارند، آن تعامل لازم را ندارند. امیدوارم که در بحث ملی همه به همدیگر کمک و بهترین شرایط را برای فوتبال ملی فراهم کنیم. امیدوارم ما هم بتوانیم بهترین نتایج را بدست بیاوریم.

مرفاوی افزود: از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم. ما از روز اول با بچه‌ها صحبت کردیم که به دنبال یک هدف هستیم و آن هم رفتن به جام جهانی است که امیدوارم با کمک یکدیگر به این مسابقات برسیم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه