پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22552
منتشر شده در پنج شنبه, 12 آبان 1401 16:48
تعداد دیدگاه: 0
وزیر ورزش و جوانان:

دکتر سید حمید سجادی در جمع خبرنگاران گفت: به گفته کارشناسان یکی از بهترین تیم‌های ملی فوتبال ادوارگذشته را در این دوره سراغ داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، دکتر سید حمید سجادی شامگاه چهارشنبه درحاشیه آیین افتتاح و بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال برای حضور در مسابقات جام جهانی ، اظهار کرد: این روزها همه به فکر تیم ملی هستند و پیشاپیش آرزو‌ می کنیم اعزام های تیم ملی فوتبال با همین شرایط خوب و کیفیتی که دارد اتفاق بیافتد.

او با بیان اینکه تیم ملی فوتبال دو‌بازی تدارکاتی بسیار خوب پیش رو دارد ، افزود: تیم ملی برای یک بازی تدارکاتی در تهران و یک بازی تدارکاتی دیگر هم در دوحه قطر به میدان خواهد رفت.

وزیر ورزش وجوانان گفت: تمام تمهیدات و مقدمات از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش انجام شده است تا این تیم بتواند به شکل خوبی دور هم جمع شوند؛ همچنین چند مرحله بازبینی فنی و دوره های اردویی کوتاه مدت را آقای کی‌روش سرمربی تیم ملی برنامه ریزی کرده اند؛ بررسی های فنی را برای بازیکنانی که در ایران بودند به خوبی انجام دادند و یکسری از بازیکنان ما نیز در خارج کشور هستند.

دکتر سجادی تصریح کرد: به گفته کارشناسان یکی از بهترین تیم‌های ملی ادوارگذشته را در این دوره سراغ داریم؛اهالی فوتبال خیلی امیدوار هستند و ما هم همینطور ؛ کارشناسان فدراسیون فوتبال و کادر فنی و تک ‌تک عزیزان به تیم ملی امیدوار هستند؛ بسیار برنامه ریزی های دقیق وتخصصی صورت گرفته است ؛ گزارش های رسیده به من در خصوص تیم ملی نیز عاری از هرگونه حاشیه است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه