جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21405
منتشر شده در پنج شنبه, 26 اسفند 1400 23:39
تعداد دیدگاه: 0

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل گل‌گهر به تساوی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۱۷ و در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت.

بازی را بازیکنان سپاهان بهتر شروع کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت‌هایی را روی دروازه گل‌گهر ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند؛ شاگردان قلعه‌نویی نیز سعی در اداره بازی داشتند.

در ادامه بازی متعادل شد و هر ۲ تیم برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در امر گلزنی ناموفق بودند تا نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم نیز شاگردان محرم نویدکیا بازی را هجومی آغاز کردند اما رفته رفته بازی متعادل شد و توپ بیشتر در وسط زمین در گردش بود.

در ادامه نیمه دوم نیز تیم‌های در ایجاد موقعیت گلزنی ناکام بودند تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد؛ سپاهان با این تساوی ۴۲ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند.

ترکیب سپاهان اصفهان:

رشید مظاهری، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد کریمی، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب گل‌گهر سیرجان:

محسن فروزان، علیرضا آرتا، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، شایان مصلح، مهران گلزاری، فرشید باقری، امین پورعلی، کی‌روش استنلی، امین قاسمی‌نژاد و مرتضی تبریزی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه ۸

ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه گل‌گهر برای سپاهان اعلام شد که ضربه خطرناک امید نورافکن را دروازه‌بان گل‌گهر راهی کرنر کرد.

- دقیقه ۳۰

پس بسیار زیبای استنلی در محوطه جریمه سپاهان به قاسمی‌نژاد رسید که ضربه این بازیکن را رشید مظاهری به خوبی دفع کرد.

- دقیقه ۵۵

ضربه امید نورافکن از پشت محوطه جریمه گل‌گهر به شکل خطرناک و با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

- دقیقه ۸۰

شهریار مغانلو روی پاس نورافکن در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان گل‌گهر قرار گرفت که ضربه ناامیدکننده مغانلو از بالای دروازه به بیرون رفت./ انتهای پیام

نوشتن دیدگاه