جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1872
منتشر شده در شنبه, 26 ارديبهشت 1394 13:40
تعداد دیدگاه: 0
فولادگر درباره حواشی جشن قهرمانی به همراز گفت:
اگردر تبریز اتفاقی می افتادفردوسی پور پاسخ می داد؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پس از آن که مورد بی احترامی برگزارکنندگان جشن قهرمانی سپاهان قرارگرفت، با حالت قهرآمیزی این ورزشگاه را ترک کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، حمیدرضا فولادگرکه هفته های زیادی را برای تماشای بازی های تیم سپاهان و ذوب آهن اصفهان به ورزشگاه فولادشهر آمده...


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پس از آن که مورد بی احترامی برگزارکنندگان جشن قهرمانی سپاهان قرارگرفت، با حالت قهرآمیزی این ورزشگاه را ترک کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حمیدرضا فولادگرکه هفته های زیادی را برای تماشای بازی های تیم سپاهان و ذوب آهن اصفهان به ورزشگاه فولادشهر آمده بود ، این بار نیز در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور ، در لحظاتی پایانی باقیمانده از بازی در ورزشگاه حاضر شد، اما لحظاتی بعد با حالتی قهر آمیز ورزشگاه را ترک کرد و وساطت سرهنگ بیگی ، فرمانده یگان ویژه پاسداران ورزشگاه نیز در این زمینه موثر نبود.
برای روشن شدن دلیل ناراحتی این نماینده مردم اصفهان در مجلس با وی گفت و گو کردیم که در زیر از نظر می گذرانیم:
آقای فولادگر شما با حالتی قهر آمیز از ورزشگاه خارج شدید، کمی در مورد دلیل این موضوع می فرمایید؟

بله ، اولا برای این که اشتباه برداشت نشود باید بگویم که بنده در بعد شخصیت حقیقی خودم صرفا "حمیدرضا فولادگر" هستم و افتخار خادمی مردم را در کارنامه ام داشته و دارم و از آن بٌعد شخصیتی حتی نوکری مردم را هم می کنم،اما یک بٌعد شخصیتی هم دارم که آن از نظر حقوقی مورد بررسی قرار می گیرد و آن هم نمایندگی سه دوره مردم شهیدپرور،فرهنگ دوست ، فهیم و دوست داشتنی مردم اصفهان است که بر اساس رایی که آنها به من داده اند، در برابر این رای مسئول هستم.
در خصوص مراسم جشن قهرمانی نیز باید بگویم من مانند همیشه که اگر اصفهان بودم و سپاهان هم بازی داشت، برای بازی سپاهان خودم را به ورزشگاه می رساندم، این بار هم در ورزشگاه حاضر شدم،اما در موقع حضور در کنارزمین چمن ورزشگاه افراد برگزار کننده این جشن به من گفتند "تنها سه نفر می تواند برای اهدای جوایز حضور داشته باشد که آن هم بالاترین مقام اجرایی استان ، نماینده فدراسیون و مدیرعامل کارخانه است."

از عوامل نیروی انتظامی و یگان ویژه به شما گفتند؟

نه ، اتفاقا آنها برخوردشان خوب بود، آن هایی که توهین می کردند از هیئت و فدراسیون فوتبال بودند ، برخوردها خیلی بد بود، حتی با بعضی از خبرنگاران هم که بر اساس آی دی کارتی که برایشان صادر شده بود و می توانستند به داخل زمین بروند برخورد مناسبی نشد.

این تصمیم بر اساس جلسات قبلی صورت گرفته و به افرادی که برای اعطای مدال مشخص شده بودند، ابلاغ شده بود.

نخیر، از ابتدا فدراسیون گفته بود تنها دو نفر می توانند مدال ها را تقدیم کنند که یک نفر نماینده فدراسیون و یک نفر نیز مدیرعامل کارخانه است، اما بعد استاندار اصفهان هم اضافه شد، این در حالی است که اهدای جوایز و مدال ها تابع هیچ آیین نامه و دستورالعملی نیست ، به طور مثال ببینید اگر شب گذشته تیم تراکتور سازی در تبریز قهرمان شده بود، با وضعیتی که پس از بازی وجود داشت و جمعیتی که داحل زمین چمن آمد، امکان اهدای مدال ها وجود داشت؟که البته این موضوع بر می گردد به برنامه ریزی فدراسیون.البته این را هم بگویم که من از جوانی طرفدار فوتبال و ورزش بوده و هستم و حضورم در ورزشگاه را به نوعی حمایت از تیم شهرم می دانم، حتی برای ساخت ورزشگاه نقش جهان هم تلاش زیادی کرده ام، چون نماینده ای هستم که از نزدیک با مشکلات این موضوع آشنا هستم و به دنبال حضور در جایگاه برای اهدای مدال نیستم، اما توهین به نماینده مردم در مجلس را توهین به مردم و توهین به موکلانم می دانم و نمی توانم جایی حضور یابم که به بٌعد نمایندگی مجلس بودنم توهین شود. لذا ترک ورزشگاه توسط بنده نیز به همین دلیل صورت گرفت.

خب استاندار به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان باید حضور می یافت

اولا مشکل بنده حضور یا عدم حضور استاندار نیست،ایشان فرد محترمی هستند، اما بر اساس قانون اساسی و قوانین خدمات کشوری مقام نماینده مجلس از استاندار یک استان هم بالاتر بوده و به استناد قانون، جایگاه نمایندگان در حد و اندازه وزیر است،اما متاسفانه در شهرستان ها این موضوع به علت عدم اطلاع کافی مورد غفلت قرار می گیرد.

وقتی ورزشگاه را ترک می کردید ، سرهنگ بیگی ، فرمانده یگان ویژه برای وساطت آمد سمت شما اما شما همچنان به نشانه اعتراض ورزشگاه را ترک کردید.

بله، اولا که باید از تلاش و زحمات یکا یک اعضای نیروی انتظامی در ورزشگاه تشکر کنم، چرا که در طول فصل از نزدیک شاهد بودم که چقدر این افراد زحمت می کشند و برای تامین امنیت ورزشگاه تلاش می کنند.
ولی آن لحظه ماندن من اثری نداشت، همین که تیم سپاهان قهرمان شد از صمیم قلب خوشحال شدم و جا دارد در همین جا هم به مردم شریف اصفهان ، بازیکنان تیم سپاهان که یک فصل را با همدلی توانستند این افتخار را کسب کنند، مدیران باشگاه و کادر فهیم و بااخلاق فنی تیم، کارگران شرکت فولاد مبارکه و مدیران آن مجموعه بزرگ فولادی تبریک بگویم، البته جا دارد آسیایی شدن تیم ذوب آهن که از تیم های بزرگ فوتبال کشور است را نیز به مردم خوب اصفهان و دست اندرکاران آن تیم با سابقه تبریک بگویم، همچنین به نوبه خودم باید از تیم های تراکتورسازی و نفت تهران هم تشکر کنم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و تا آخرین لحظه برای ارایه یک فوتبال تمییز تلاش کردند.

آقای فولادگر به بازی تراکتورسازی و نفت اشاره کردید، به نظر شما حواشی پایان این بازی و اتفاقاتی که در تبریز افتاد ریشه در کدام برخورد ها دارد؟

اتفاقا اشاره خوبی کردید، شما به چند هفته اخیر نگاه کنید،چقدر جوسازی و فضا سازی کردند.صدا و سیما و به طور ویژه برنامه نود و در راس آن آقای فردوسی پورحد انتظارات را از تیم تراکتورسازی بالا بردند تا جایی که استرس بر تیمی که سه بر یک جلو بوده حاکم شود و تیم نفت بتواند بازی را مساوی کند، دوستانمان در صدا و سیما باید خدا را شکر کنند که مردم آذربایجان شرقی بسیار فهیم و با فرهنگ و همواره همراه
نظام و انقلاب هستند، و گرنه چنانچه اتفاقی در تبریز می افتاد آقای فردوسی پور می خواست پاسخ دهد؟
البته بنده به اظهارات آقای منصوریان ، سرمربی تیم نفت تهران نیز انتقاد دارم که روز پیش از بازی با بیان این که "نمی گذاریم جام به سپاهان برسد"، مطالب غیر منطقی را بیان کرد، ولی باز هم جای تشکر دارد که این دو تیم ریشه دار و خوب کشورمان در تبریز بازی خوبی ارایه کردند. البته مسئولان تراکتورسازی بعد از بازی طی مصاحبه هایی شک و شبهه ای ایجاد کردند که شایعه شده که سپاهان و سایپا دو بر دو مساوی کرده اند و ما به همین دلیل بازی را اداره کردیم که این اظهارات هم غیر منطقی است، چرا که اگر هم خبر درست باشد بازهم تیم تراکتورسازی باید برای قهرمانی می جنگید.

سپاس از این که وقتتان را در اختیار ما گذاشتید

موفق باشید.

 

---------------------

گفت و گو از پارسا فرزین

---------------------

نوشتن دیدگاه