شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4105
منتشر شده در چهارشنبه, 15 آذر 1396 13:06
تعداد دیدگاه: 0
واکنش تند یک بازیگر به فیام خالتور؛

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در واکنش به فیلم سینمایی خالتور گفت: اصلا دوست ندارم نام این فیلم را بشنوم.

 

به گزارش پایشگاه خبری تحلیلی همراز، مریم امیر جلالی که در برنامه زنده رود از شبکه اصفهان حضور یافته بود، در واکنشی به حواشی فیلم خالتور گفت: نه این فیلم را دیده ام و نه حاضر شدم در اکران اختصاصی آن حضور پیدا کنم.
این بازیگر سینما و تلویزیون در بخشی از سخنانش گفت: نمی دانم کجای دنیا اینطور است که عکس یک بازیگر جوان با سابقه بسیار کم، از این بازیگرهایی که یک شبه شده اند سوپراستار باید سردر سینما بخورد و نامش را بنویسند با حضور وی، اما من که سابقه کمی در سینما ندارم، باید اسمم در قسمت سایر بازیگران نوشته شود.

وی افزود: در سکانس هایی از آن فیلم مجبور بودم طناب بزنم، برای همین من حدود سه ماه به دلیل عارضه زانو نتوانستم حرکت کنم، اما حالا یک بازیگر بی نام و نشان باید عکسش سردر سینما بخورد،و اینطوری به من بی احترامی شود.
در این حین ناظربرنامه زنده رود از میهمان و مجری برنامه خواست تا از این موضوع بگذرند که با واکنش پیمان طالبی، مجری برنامه مواجه شد و تهیه کننده مجبور شد یک وله( میان برنامه) پخش نماید.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی خالتور به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی حسین فرحبخش بر روی پرده سینماهای سراسر کشور قابل مشاهده است.

 

نوشتن دیدگاه