جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3905
منتشر شده در شنبه, 06 خرداد 1396 09:46
تعداد دیدگاه: 0

ماه مبارک رمضان در کنار تمام برنامه‌هایش فصل خاصی از نمایش فیلم و سریال را به دنبال خود دارد، که علاوه بر برنامه‌های صدا و سیما می‌توان به فیلم‌های تولیدشده که برای نمایش روی پرده سینما مهیا شده‌اند، اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از فارس، سینماهای اصفهان و شهرستان‌های استان، در سانس‌های ماه رمضان فیلم‌هایی با حضور بازیگران سرشناس و موضوعات متنوع نمایش می‌دهند که به شرح آنان در این خبر می‌پردازیم، پیش از این غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرده بود که بلیت سینماها در ایام ماه مبارک رمضان تا ساعت 17 نیم‌بها است.

برادرم خسرو

این فیلم به نویسندگی احسان بیگلری و پریسا هاشم‌پور و بازیگری شهاب حسینی، ناصر هاشمی و هنگامه قاضیانی ساخته‌شده است؛ نقش اول فیلم یعنی خسرو که شهاب حسینی آن را بازی می‌کند؛ دچار اختلال دوقطبی شده و به دلیل وضع نابسامانش برای مدتی در منزل برادرش ناصر که یک دندان‌پزشک است، زندگی می‌کند.

از افتخارات این فیلم می‌توان به نامزدی دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی در بخش نگاه نو جشنواره فجر ۳۴ و برنده جایزه بهترین استعداد درخشان (بهترین فیلم اول) از جشن منتقدین و نویسندگان اشاره کرد؛ فیلم سینمایی «برادرم خسرو» روز جمعه در تمامی سانس‌های سینما ساحل اصفهان به روی پرده می‌رود.

گشت 2

کارگردان گشت 2 سعید سهیلی‌فر و نقش‌آفرینان آن عبارت‌اند از: حمید فرخ نژاد، ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدالله یکتا، صفر کشکولی، محمد الهی، فاطمه شکری، داوود مقدادی، رضا شمس‌الدین، فاطمه مرتاضی، منصور نوبخت، ابوالفضل تُهرابی، ملیحه جلیلی، محمدعلی نقلی لو، هادی افضلی، محمدکریم ولدخانی، شهرام احمدنیا و مهدی ماهانی.

بخشی از داستان فیلم به این شرح است که: عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می‌روند و عطا که در این مدت در کما بوده، به‌تازگی بهوش آمده و به زندگی عادی بازگشته است؛ این سه رفیق از گذشته درس گرفته، دوباره باهم همراه می‌شوند تا در پی کاری شرافتمندانه بگردند، اما پس از تلاش‌های بسیار، ناچار می‌شوند دوباره …؛ این فیلم را سینما سپاهان در سه روز پیش رو در تمامی سانس‌های سالن اصلی، سینما قدس تمامی سانس‌های سالن 2 و پردیس سینمایی چهارباغ در سانس ساعت 19 سالن شیخ بهایی به نمایش درمی‌آورند.

نهنگ انبر 2

بازیگران اصلی فیلم رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی، رضا ناجی و علی قربان‌زاده هستند و نویسنده آن سامان مقدم می‌باشند؛ نهنگ انبر 2 نمایش زندگی شخصی به نام ارژنگ صنوبر به همراه رؤیا در چهار دهه با بازی رضا عطاران و مهناز افشار است.

سینما فلسطین تا یکشنبه در تمامی سانس‌ها، سینما سپاهان تمام سانس‌های سالن دو تا جمعه همین هفته، سینما قدس تا دوشنبه 29 خرداد تا سانس ساعت 21 سالن پایین، پردیس سینمایی چهارباغ تا دوشنبه 8 خرداد در تمامی سانس‌ها و همچنین سینما لاله نجف‌آباد تا جمعه ساعت 21، فرهنگ فولادشهر تا جمعه ساعت 22 و یاسمن شاهین‌شهر تا شنبه ساعت 22:15 این فیلم را نمایش می‌دهند.

آشوب

این فیلم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کاظم راست‌گفتار، و بازیگری کوروش ته‌امی، آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، شهره لرستانی، فرهاد آییش، همایون ارشادی، امیرحسین صدیق، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، نیما فلاح، فخرالدین صدیق شریف، داریوش کاردان، رضا فیاضی، سعید امیرسلیمانی، رضا بنفشه خواه، آشا محرابی، لیلا اوتادی، میرطاهر مظلومی و غلامحسین لطفی بخشی ساخته شده است.

«آشوب» روایتگر داستان جوانی هنرمند و روشن‌فکر است که در شرایط اجتماعی دوره خود نمی‌تواند برای پیشرفت زندگی‌اش از هنرش استفاده کند و به‌ناچار به سراغ راه‌های غیراخلاقی می‌رود…؛ فیلم «آشوب» تا دوشنبه 8 خرداد در تمامی سانس‌های سالن چهل‌ستون پردیس سینمایی چهارباغ به روی پرده می‌رود.

ویلایی‌ها

فیلم ویلایی‌ها به کارگردانی منیر قیدی به عنوان اولین اثر و تهیه‌کنندگی سعید ملکان است؛ بازیگران ویلایی‌ها طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، ثریا قاسمی، امیرعلی ایمان وند، علیرضا داوری، هستی فرطوسی، سوگل و سوگند بارانی و آوین منصوری هستند.

ویلایی‌ها قصه خانواده‌های فرماندهان سپاه و ارتش در سال 1365 است، عزیز زن ۵۰ ساله‌ای است که همراه نوه‌هایش وارد مجموعه ویلاها می‌شود و الیاس نیز راننده بسیجی است که هر وقت وارد مجموعه می‌شود همه نگران این هستند که شاید خبر شهادت یکی از فرماندهان را بدهد؛ پس از مدتی سیما که عروس عزیز است از تهران می‌آید تا بچه‌های خود را به خارج از کشور ببرد...؛پردیس سینمایی چهارباغ تا دوشنبه 8 خرداد، در تمامی سانس‌های سالن چهارسوق، ویلایی‌ها را نمایش می‌دهد.

نوشتن دیدگاه