شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24168
منتشر شده در چهارشنبه, 31 خرداد 1402 09:03
تعداد دیدگاه: 0
به دنبال انتشار تبلیغات شهری صورت گرفت؛

به دنبال انتشار بنرهایی با موضوع "رسانه "در سطح شهر اصفهان توسط کمیته حقوق شهروندی شهرداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان طی تذکری خواستار حذف این تصاویر و دلجویی مدیران شهری از اهالی رسانه شد.

همراز/سپیده بارانی:  استناد این اداره کل به موضوع بند 4 مصوبه 198 مورخ 27 بهمن 1388 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است.

 در این مصوبه صراحتا بیان شده است که: تبلیغات ضمن آگاهی دادن نسبت به موضوع تبلیغات، نباید خدمات یا کالاهای دیگران را بی ارزش یا فاقد اعتبار جلوه دهد. 

در ادامه این نامه، علی تمنایی توصیف ها بیان شده را درباره رسانه نادرست خوانده و خواستار جمع آوری این مجموعه تبلیغی و دلجویی از اهالی رسانه شده است.

همچنین در این نامه از معاونت فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خواسته شده تا از این پس در شورای تعیین محتوای چنین پیام هایی که با اهالی فرهنگ مواجه است، نماینده این اداره کل نیز حضور داشته باشد.

 ضمن تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور حمایت از این قشر روشنگر و زحمتکش، پر توان و همیشه در صحنه، باید گفت متاسفانه شهرداری اصفهان تا این لحظه نه تنها اقدامی برای دلجویی از اهالی رسانه نداشته است، که حتی بنرهای موصوف را هم جمع آوری نکرده است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه