يكشنبه 9 ارديبهشت 1403, Sunday 28 April 2024, مصادف با 19 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20966
منتشر شده در چهارشنبه, 05 آبان 1400 21:41
تعداد دیدگاه: 0
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان:

پیام امام جمعه اصفهان در بازدید از مجتمع صنایع ریلی شرکت بهتاش سپاهان آریا: مدیران دیروز دوران جنگ، امروز مدافعان جنگ اقتصادی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد،  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در بازدید از مجتمع صنایع ریلی شرکت بهتاش سپاهان آریا ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان این شرکت گفت: خوشحالم امروز در جمع شما هستم، جمعی که در سال‌های سخت جنگ در دفاع از کیان کشور جان برکف بودند و امروز نیز با حضور پر ارزش و فداکاری های مهم در عرصه صنعت، دستاورد های غرور آفرینی از خود به نمایش گذاشته اند.

ایشان با اعلام اینکه متاسفانه در کشور با چالش و بحران خود تحریمی مواجه هستیم، گفت: برخی دست اندازی ها احمقانه است و آسیب های زیادی را به کشور وارد نموده که باید برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در ادامه افزود؛ امروز یک کار آفرین و سرمایه گذار موفق بهترین کارمند دولت است و مسئولين حکومتی و دولتی باید همه جوره این کارمندان نمونه را حفظ کنند. آیه الله طباطبائی نژاد خاطر نشان کرد هر قدمی برای توسعه و اعتلای کشور و خدمت به مردم برداشته می‌شود ثواب و اجر عظیم دارد./

 

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه