سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4303
منتشر شده در شنبه, 05 اسفند 1396 00:22
تعداد دیدگاه: 0
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان:

آیت الله طباطبایی خواستار برخورد جدی دستگاه قضا با عوامل اغتشاشات خیابان پاسداران تهران شد.

آیت الله طباطبایی در جمع نمازگزاران اصفهانی گفت: در این حادثه اغتشاگران خود را صوفی و گنابادی معرفی کرده بودند در حالی که گنابادی ها این اشرار را از خود ندانستند.

خطیب جمعه اصفهان افزود: این حادثه بدست عوامل دست نشانده آمریکا هدایت شده که با ما کینه و دشمنی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اصفهان افزود: در کشور آمریکا روزانه در 60 حادثه تیر اندازی، ده ها نفر کشته می شوند و ترامپ دستور مجهز شدن مدارس به سلاح می دهد.

آیت الله طباطبایی با تسلیت به خانواده جان باختگان حادثه سقوط هواپیما مسافر بری تهران - یاسوج، گفت: شرایط جوی نامساعد مانع انتقال پیکر جان باختگان به پایین کوه شده و امیدواریم با بهترشدن شرایط هوا، پیکر این عزیزان به خانواده های داغدار تحویل شود.

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع مردم آذربایجان گفت: موجب خوشحالی است که مردم با بصیرت ، خط افراد متعهد به حکومت اسلامی را از مسوولان سودجو جدا می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، بکارگیری بازنشستگان را در ارگان های دولتی ممنوع دانست و افزود: در شرایطی که جوانان بیکار هستند، بی عدالتی اجتماعی است که بازنشستگان در ادارات به کارگرفته شوند.

آیت الله طباطبایی با گرامیداشت 8 اسفند، روز تربیت اسلامی گفت: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در زمینه فناوری پیشرفت داشته ایم در حالیکه در زمینه عدالت اجتماعی و فرهنگی جهشی نداشته ایم.

خطیب جمعه اصفهان همچنین از حرکات نامتعارف بانوان در برخی مسابقات رسانه ملی انتقاد کرد و گفت: در جامعه اسلامی چنین حرکاتی زیبنده بانوان مسلمان نیست.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نوشتن دیدگاه