جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1788
منتشر شده در سه شنبه, 18 فروردين 1394 12:30
تعداد دیدگاه: 0
سرهنگ حسین زاده:

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر و کشف محموله یک تن و 207 کیلویی حشیش و تریاک در عملیات ضربتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین حسین‌زاده اظهار کرد: همزمان با آغاز سال نو...


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر و کشف محموله یک تن و 207 کیلویی حشیش و تریاک در عملیات ضربتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین حسین‌زاده اظهار کرد: همزمان با آغاز سال نو ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشرافیت بالای خود و رصد باندهای قاچاق از ورود دو محموله مواد مخدر به استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: سرانجام در دو عملیات جداگانه در منطقه شرق و جنوب استان دو دستگاه خودروی کامیون کشنده حامل مواد مخدر شناسایی و توقیف شدند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در مجموع این دو عملیات ماموران مقدار 942 کیلوگرم حشیش و 265 کیلوگرم تریاک را کشف و پنج نفر را در این زمینه دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

حسین‌زاده گفت: متهمان دستگیر شده غیربومی و از افراد سابقه‌دار در زمینه قاچاق مواد مخدر هستند که به لطف خدا و عنایت حضرت زهرای مطهر (س) که در ایام شهادت ایشان قرار داریم توانستیم نقشه این افراد را نقش بر آب کرده و امنیت و آرامش را به جامعه اسلامیمان هدیه کنیم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در اولویت برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان اصفهان است، اضافه کرد: برنامه‌ها و طرح‌های مقابله‌ای پلیس در ایام نوروز هم مانند سایر ایام سال همچنان با قوت و شدت تمام دنبال می‌شود و ماموران پلیس به صورت شبانه‌روزی جاده‌های استان را زیر نظر دارند.

نوشتن دیدگاه