شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4363
منتشر شده در شنبه, 26 اسفند 1396 11:04
تعداد دیدگاه: 0

احمدرضا دلیران فیروز رییس کمیته تشکیلات استان های جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی و دبیر اجرایی جمعیت در استان اصفهان در مصاحبه با همراز از تعیین قائم مقام دبیر اجرایی استان, مسئول کمیته اجتماعی, مسئول کمیته جوانان و دانشجویان و دبیر جمعیت در شهرستان مبارکه با نظر دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران...


دلیران فیروز این انتصابات را به شرح ذیل اعلام کرد:

-آقای رضا صالحی به عنوان قائم مقام دبیر اجرایی استان اصفهان
رضا صالحی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم رسانه است و هم اکنون رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان و مدیرمسئول هفته نامه فرهنگی اجتماعی قاف قلم و پایگاه خبری تحلیلی همراز می باشد.

-آقای رضا شبانیان به عنوان مسئول کمیته جوانان و دانشجویان
رضا شبانیان مدرس زبان انگلیسی و دارای مدرک کارشناسی ارشد مطالعات منطقه ای با گرایش اروپا است و در حال حاضر موسس و مدیرعامل خانه زبان ایرانیان است.

-خانم نفیسه راهداری به عنوان مسئول کمیته اجتماعی
نفیسه راهداری دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی است و هم اکنون عضو هیئت مدیره و خزانه دار خانه مطبوعات استان اصفهان و خبرنگار روزنامه سراسری جام جم می باشد.

-آقای داود قاسمی مبارکه به عنوان دبیر شهرستان مبارکه
داود قاسمی مبارکه دانشجوی کارشناسی ارشد معماری و از اساتید هنرهای تجسمی است و دارای سابقه عضویت در مجمع عالی نخبگان ایران است.

لازم به ذکر است جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی از احزاب رسمی و اصولگرا است که شاخه استان اصفهان آن از تشکل های مجمع اصولگرایان اصفهان محسوب می شود.

نوشتن دیدگاه