جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4504
منتشر شده در جمعه, 25 خرداد 1397 01:10
تعداد دیدگاه: 0
فولادگر:

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت آبادگران ایران اسلامی در زمانی که کشور به شدت به حضور نیروهای انقلابی در عرصه های مختلف نیاز داشت، برابر ساختارشکنی برخی اصلاح طلب ها ایستاد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حمیدرضا فولادگر صبح امروز در دیدار با اعضای شورای مرکزی جمعیت آبادگران استان اصفهان گفت: بعد از دوم خرداد و جریانات مجلس ششم ورود نیروهای جبهه انقلاب به عرصه یک ضرورت بود که جلوی بخشی از اصلاحات که ما به آنان اصلاحات ساختار شکن می گوئیم، فعالیت های ساختارشکنانه ای را آغاز کرده بودند و آن روزها نیروهای جبهه انقلاب تحت عنوان آبادگران به خوبی مقابل این افراد ایستادند. وی با اشاره به این که تشکل آبادگران تا پیش از این مرکزی بود و اکنون با راه اندازی مراکز استانی، یک رویش نویی در این جمعیت آغاز شده که امیدواریم همچنان مانند گذشته موفق عمل کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آبادگران زمانی که احساس کرد باید ورود پیدا کند، ورود کرد و حاصل فعالیت آن انسجام نیروهای انقلاب در شورای شهر دوم و مجلس هفتم بود.

فولادگر افزود: جمعیت آبادگران می تواند در فعالیت اصولگرایی خوب عمل کند و باید دایره نیروهای اصولگرایی با ورود جوانان به تشکل ها باز شود، چرا که این جوانان باعث پویایی و پوست اندازی جریان اصولگرایی می شوند.
وی همچنین بر وجود نظم در فعالیت های سیاسی تاکید کرد و گفت: فعالیت تشکیلاتی نیازمند انضباط است و بخش کوچکی از آن شور و حرارت است. در جمهوری اسلامی شاخص ترین فردی که جریانات تشکیلات مردمی و مذهبی را حاکم کرد، شهید بزرگوار، آیت اله بهشتی بود که حزب جمهوری اسلامی را همراه با مقام معظم رهبری، شهید باهنر، مرحوم هاشمی رفسنجانی و ... راه اندازی کرد، ایشان آن زمان صحبت هایی را مطرح کرد که هنوز در حوزه فعالیت تشکیلاتی حرف های مبنایی و نویی است که به مرور زمان کهنه نمی شود.
این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افرادی مانند مرحوم عسگر اولادی، مرحوم پرورش و ... نیز از اسوه های فعالیت سیاسی بودند که هرگز اخلاق را فدای فعالیت سیاسی خود نکردند، این افراد باید الگوی جوانانی باشند که به این عرصه ورود پیدا می کنند.
عنصر فعالیت های آبادگران برنامه ریزی است
دبیر اجرایی حزب آبادگران در استان اصفهان نیز در این دیدار بر لزوم برنامه ریزی صحیح تاکید کرد و گفت: با برنامه ریزی مدون و منظم می توان آینده روشنی را برای فعالیت سیاسی در ایران رقم زد.
احمد رضا دلیران فیروز با تاکید بر این که در شرایط کنونی بیش از هرزمانی به تحکیم روابط تشکل های سیاسی و انقلابی نیاز است، خاطرنشان ساخت: برخی از مشکلاتی که امروز دامنگیر اصفهان و حتی کشور شده است، نتیجه بی برنامگی تشکل های سیاسی اصولگرایی در گذشته است.
وی ادامه داد: اتحاد کلید واژه موفقیت در هر زمینه ای است و ورود جوانان به فعالیت های سیاسی باعث رونق و شور و نشاط دوباره جریان اصولگرایی می شود.

 

دیدار با فولادگر1

 

دیدار با فولادگر2

 

دیدار با فولادگر

نوشتن دیدگاه