دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21865
منتشر شده در شنبه, 18 تیر 1401 11:17
تعداد دیدگاه: 0
رییس کل دادگستری استان اصفهان:

نشست رییس کل و مسؤولان عالی قضایی استان با اعضای مجمع مطالبه گران استان برگزار شد.

پایگاه خبری تحلیلی همراز/میترا امیری: در نشست صمیمی اعضای مجمع مطالبه گران استان با رییس کل دادگستری، حجت الاسلام والمسلمین جعفری مطالبه گران را دیدبانان دلسوز و دغدغه‌مند نظام دانست که با ایثار و فداکاری و تنها برای انجام تکلیف الهی خود رسالت سنگین و خطیری را بر عهده داشته و مسایل و مشکلات اجتماعی و خواسته های به حق و مشروع مردم را در مسیر انقلابی‌گری مطالبه می کنند.

وی با اشاره به اینکه زمینه پذیرش حق و عدالت خواهی در جامعه باید تقویت شود گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید با آغوش باز مطالبات مردمی را پاسخ گفته و از ظرفیت مطالبه گری در مسیر جهاد تبیین به درستی بهره‌مند شوند.

ایشان در ادامه خطاب به مطالبه گران و دلسوزان نظام هم گفت: مطالبه گری در باطن و ذات مکتب انقلابی اسلامی و جمهوری اسلامی است؛ از همین رو دشمن هم در بیرون و هم در درون نمی‌خواهد این انقلاب در مسیر حقیقی و واقعی خود پیش رود و مطالبه گران در تحقق رسالت خود مراقب افراط و تفریط باشند تا مبادا ناخودآگاه از مسیر انقلابی خارج شوند و البته شرط موفقیت در این راه رعایت تقوای الهی است.

رییس دستگاه قضایی استان در ادامه خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان از مطالبه گرانی که بر مدار شاخص ها و معیارهای اعلامی از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله) و سایر مختصات جهاد تبیین حرکت می‌نمایند حمایت خواهد کرد و از اقدامات مجمع مطالبه گری در دوره تحول و تعالی و پیشبرد اهداف عالی دستگاه قضایی و نظام استقبال خواهد کرد.

وی در پایان معاونت حقوق عامه دادستان‌های استان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم را پل ارتباطی اعلام کرد که موضوعات مرتبط با مطالبه گران را دنبال و پیگیری می‌کنند و ابراز امیدواری کرد: در رسیدگی به خواسته‌های مردمی و پیگیری مسایل در میان مردم و بدون واسطه در تمامی حوزه ها اقدام نمایند./دادگستري کل استان اصفهان

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه