يكشنبه 9 ارديبهشت 1403, Sunday 28 April 2024, مصادف با 19 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21551
منتشر شده در پنج شنبه, 08 ارديبهشت 1401 15:14
تعداد دیدگاه: 0
امام جمعه اصفهان:

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ما هر کاری برای اهل بیت(ع) انجام دهیم برای خودمان مفید است چرا که قدم برداشتن در این مسیر توفیق می خواهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان اظهار داشت: ایجاد امکانات بهداشتی برای زائران، حفظ و نگهداری اماکن ایجاد شده، هدایت کمک‌های مردمی به سمتی که مورد نیاز اماکن مقدسه است و آگاه‌سازی مردم از فعالیت‌های انجام شده از جمله مواردی که است که بیش از پیش باید به آن توجه شود.
وی افزود: خوشبختانه در سال های اخير راه كربلا و عتبات برای مردم ايران و شيعيان ديگر كشورها باز شده است و دنيا مانور عظيم تشيع را در زيارت عتبات عاليات و اربعین مشاهده می كند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان هم گفت: سال گذشته کمک‌های مردمی به ستاد بازسازی عتبات عالیات ۱۸ میلیارد تومان بود که افزون بر ۱۱ میلیارد آن کمک های نقدی بوده است.
جعفر عسکری با تقدیر از حمایت‌های امام جمعه اصفهان از این ستاد،گفت: به غیر از نذورات نقدی و غیر نقدی، سهم تعهدات استان اصفهان در ساخت ضریح و مفروش کردن حرم ائمه اطهار علیهم السلام ۲۹ میلیارد تومان است.
وی با اشاره به جاده بین نجف تا کربلا و توصیه مؤکد آیت الله طباطبائی نژاد مبنی بر ضرورت توسعه آن بیان کرد: ایجاد جاده بزرگ دو طرف و پیاده‌روهای تمیز با درختکاری برای سایه‌بان تابستان‌های گرم در دستور کار قرار دارد که این جاده بین‌الحرمین آبروی شیعه و محلی برای نمایش وحدت شیعیان است.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه