جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1770
منتشر شده در شنبه, 08 فروردين 1394 04:09
تعداد دیدگاه: 0

این روزها هرجای دنیاگلوله ای علیه شیعیان شلیک می شود تیرشایعه حضور قاسم سلیمانی در کارزارنبرد آن کشور زودتر از چله رها می شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،سردار سپاه ایران که به قاتل داعش معروف است،حالا سردارتر از این حرف ها است که مطبوعات و رسانه های داخلی و خارجی به آرامی و بی تفاوت از...

این روزها هرجای دنیاگلوله ای علیه شیعیان شلیک می شود تیرشایعه حضور قاسم سلیمانی در کارزارنبرد آن کشور زودتر از چله رها می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،سردار سپاه ایران که به قاتل داعش معروف است،حالا سردارتر از این حرف ها است که مطبوعات و رسانه های داخلی و خارجی به آرامی و بی تفاوت از کنارش عبورکنند.
هرجا نام او می آید لرزه بر اندام تکفیری ها و حامیانشان و امید بر دل شیعیان و مظلومان می نشیند و طبیعی است که دشمنان برایش آرزوی مرگ و دوستان طلب صحت و سلامت نمایند.
آخرین شایعه علیه سردار ایرانی حضور وی در یمن به منظور کمک به حوثی ها برای مقابله با حملات سعودی ها بود، شایعه ای که اگر صحت و سقم آن ثابت می شد، قطعا شعله های آتش جنگ را به سوی ایران هم می کشاند و اگر باعث سوزش نمی شد، حداقل باعث می شد تا گرمای شعله هایش حس شود.
ابزار این بازار داغی شایعه هم اپلیکیشن های نوپدید گوشی های همراه بود که سردار ایرانی را با لباس خاکی بسیجی و چفیه درکنار چندین مرد دشداشه پوش عرب کنار یک ادویه فروشی نشان می داد.
زیرنویس عکس هم برحضور قاسم سلیمانی در یمن آن هم صبح روز جمعه هفتمین روز از سال 94 دلالت داشت، فارغ از این که اگر سردار سلیمانی برای خاموش کردن شعله های جنگ به این کشور آشوب زده رفته، پس در اولین روز حضورش در بازار ادویه چه کار می کند؟
بسیاری از کارشناسان سیاسی و نظامی با دیدن این تصویر، متعجبانه دنبال نشانه ای بودند که فرمانده باهوش کرمانی الاصل سپاه با آن آبی به آتش شایعات بریزد.
همانطور که حدس زده می شد، بیت رهبری و حضور در آخرین شب عزاداری رهبر معظم انقلاب برای حضرت فاطمه (س) می توانست فصل الخطابی بر این دروغ پردازی ها باشد و اینچنین هم شد.
وقتی لنز دوربین های فیلمبرداری و عکاسی روی صورت آفتاب سوخته این فرمانده ایرانی فوکوس کرد، خاطرات شایعات داغ سال گذشته مرور شد که رسانه های خارجی ، حتی معتبرها هم خبر از شهادت فرمانده ایران در عراق می دادند.
اما خبری که دوستدارانش را غمگین و دشمنانش را خوشحال می کرد،خیلی زود با حضور قاسم سلیمانی در یکی ازمراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب تکذیب شد و باردیگر حضور در مراسم عزاداری بیت رهبری به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در آخرین شب برگزاری این مراسم، مصادف با هفتمین روز فروردین ماه سال 94 خط بطلانی بر اخبار دروغین مبنی بر حضور وی در یمن کشید.

 

تصاویر:

 

13940107215048532 PhotoL

 

13940107215630431 PhotoL

 

13940107215402234 PhotoL

نوشتن دیدگاه