جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2809
منتشر شده در دوشنبه, 27 ارديبهشت 1395 09:38
تعداد دیدگاه: 0

همایش مدافعان حرم شامگاه یکشنبه در زینبیه اصفهان با حضور مردم، شهردار، رئیس شورای شهر و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان برگزار و از خانواده شهدای مدافع حرم تقدیر به عمل آمد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از فارس، شامگاه یکشنبه همایش بزرگ مدافعان حرم در زینبیه اصفهان...


همایش مدافعان حرم شامگاه یکشنبه در زینبیه اصفهان با حضور مردم، شهردار، رئیس شورای شهر و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان برگزار و از خانواده شهدای مدافع حرم تقدیر به عمل آمد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از فارس، شامگاه یکشنبه همایش بزرگ مدافعان حرم در زینبیه اصفهان برگزار شد؛ در این مراسم که با استقبال خوب مردم مواجه شده بود، پس از نماز مغرب و عشاء ابتدا با روایت‌گری محمد احمدیان آغاز شد.

در ادامه حجت الاسلام سید حسین مومنی به بیان رشادت‌های شهدای مدافع حرم پرداخت و با آیات و روایت اجر و اهمیت کار آن‌ها را گوشزد کرد.

مهدی سلحشور نیز که به دعوت هیأت فدائیان حسین به اصفهان آمده بود، چند شعر زیبا و انقلابی را تقدیم به حضار کرد؛ اشعار حماسی وی همه را تحت تاثیر خود قرار داد.

سید رضا نریمانی نیز دیگر مداح این مراسم بود که در کنار مهدی سلحشور با اشعاری از مدافعان حرم و امام حسین نوحه خوانی کرد.

در پایان این مراسم با حضور مهدی جمالی‌نژاد، رضا امینی و سردار مجتبی شیروانیان، شهردار، رئیس شورای شهر اصفهان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان از خانواده‌های شیروانیان، شاهسنایی و رحیمی تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: امروز میزبان هیأتی از نخبگان سوری بودیم که در این دیدار به امنیت ایران اذعان کردند و این نتیجه 8 سال مقاومت مردم در دفاع مقدس است و اکنون نیز مردم ایران به دفاع از اسلام و مسلمین می‌جنگند./

نوشتن دیدگاه