جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4902
منتشر شده در دوشنبه, 13 اسفند 1397 21:38
تعداد دیدگاه: 0
دروغی که یک روز بیشتر دوام نیاورد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در پاسخ به این که برخی رسانه‌ها دلیل زندانی شدن یک مدیر شهری را پخش فوتبال دانسته بودند، گفت: پخش فوتبال جرم نبوده که کسی بخواهد به خاطرش محکوم شود.


به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از فارس ؛حجت‌الاسلام احمد عبدالهی‌نژاد امروز  با اشاره به شایعه محکومیت حبس یکی از مدیران شهرداری اصفهان با شکایت ستاد امر به معروف اظهار داشت: در حاشیه برگزاری پخش بازی‌های ایران در جام جهانی فوتبال در مجموعه صفه، یکی از نیروهای ستاد امر به معروف مورد ضرب و شتم و توهین توسط مدیر مجموعه صفه قرار گرفت و به همین دلیل شکایتی را شخصاً به دادگاه برده و دنبال کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان افزود: البته ما نسبت به نحوه برگزاری این برنامه اعتراض داشتیم، نامه‌ای به استاندار هم نوشتیم که طبق گزارش‌هایی که رسیده نحوه برخورد با مردم و بلیت‌فروشی صحیح نیست و باید تدبیر بهتری صورت بگیرد؛ هرچند دو شب بعد هم این برنامه در شرایط بدتری برگزار شد، اما اصلاً شکایتی با این موضوع و از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان به کل صحت ندارد.

وی تصریح کرد: اصلاً دادگاه مربوطه که در این پرونده رأی صادر کرده «دادگاه انقلاب» بوده نه دادگاه عمومی، دادگاه انقلاب برای برگزاری مسابقه فوتبال رأی نمی‌دهد؛ تا جایی که از رسانه‌ها اطلاع پیدا کردیم موضوع زندانی شدن مدیر مجموعه سیاحتی سپاهان مربوط به دلیل توهین به مقامات کشور بوده است.

عبدالهی‌نژاد در پاسخ به این که برخی رسانه‌ها دلیل زندانی شدن یک مدیر شهری را پخش فوتبال دانسته بودند، تاکید کرد: پخش فوتبال جرم نبوده که کسی بخواهد به خاطرش محکوم شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: شکایت شخصی صورت گرفته در حاشیه برگزاری مسابقات فوتبال بوده که البته آن هم با صحبتی که انجام شد، نیروی ستاد امر به معروف اعلام رضایت داشته است.

 

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری سپاهان وابسته به شهرداری اصفهان به علت توهین به مقامات عالی رتبه کشور در توئیترش به یک سال حبس محکوم و صبح شنبه برای طی کردن مدت محکومیت خود به زندان دستگرد اصفهان معرفی شد. اما برخی رسانه‌های زنجیره‌ای در حرکتی هماهنگ تلاش کردند با انتشار توئیت خلاف واقع عکاس خبری یکی از رسانه‌های دولتی، این حکم را به پخش بازی‌های فوتبال در پارک کوهستانی صفه اصفهان ارتباط دهند.

این در حالی است که علی‌رغم اعلام اداره‌کل ارشاد اصفهان مبنی بر تخلف رخ داده در بلیت‌فروشی غیرقانونی برای پخش عمومی فوتبال در پارک صفه، این حکم صادر شده ارتباطی با این موضوع نداشته است و روز گذشته بسیاری از رسانه‌های رسمی کشور از جمله خبرگزاری رسمی دولت نیز بر عدم ارتباط محکومیت این مدیر شهرداری اصفهان با پخش عمومی فوتبال در پارک صفه اصفهان را تأکید کردند.

نوشتن دیدگاه