دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4899
منتشر شده در دوشنبه, 13 اسفند 1397 13:48
تعداد دیدگاه: 0
استاندار اصفهان در ديدار مديركل كميته امداد امام خميني(ره) استان تاكيد كرد:

دكتر عباس رضايي تاكيد كرد: بايد تمام هم و غم كميته امداد امام خميني(ره) براي كمك به مددجويان و مستضعفان و محرومان باشد و تلاش شود كه شائبه دخالت سياسي كميته امداد در مسائل سياسي از بين برود.


به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري اصفهان، دكتر عباس رضايي در ديدار مديران كميته امداد امام خميني(ره) اصفهان با ايشان به مناسبت هفته احسان و نيكوكاري، اظهارداشت: كميته امداد كه مزين شده به نام حضرت امام خميني، قداست خاصي دارد و مسئوليت مديران اين بخش را بيشتر مي كند.
استاندار اصفهان با بيان اينكه در كنار اين مسئوليت بعد عرفاني و معنوي اقدامات هم مهم است، افزود: مسئولان بايد در اين خصوص انقلابي كار كنند و پيشنهاد مي شود كه صرفاً كمك هاي مالي خيرين مطرح نباشد بلكه از فكر و ايده آن ها هم استفاده بهينه شود.
عباس رضايي با اشاره به اينكه اعتقاد دارم هركس شغل ايجاد كند قهرمان ملي است،افزود: در شرايط امروز مهمترين كار ايجاد اشتغال است و در اين زمينه بايد برنامه ريزي هاي علمي صورت گيرد و از روش هاي سنتي دور شويم.
وي خواستار برگزاري جلسات با شهرك علمي و تحقيقاتي و مراكز علمي و استفاده از روش هاي نوين در برنامه ها شد و افزود: كسب و كارهاي خانگي و يا ايجاد تعاوني ها، ظرفيت و پتانسيل خوبي براي كميته امداد است و مي تواند در توليد و ايجاد شغل ياري دهنده باشد.
استاندار اصفهان خواستار پيگيري هاي لازم از سوي كميته امداد امام خميني در خصوص ايجاد مسكن براي محرومان و مددجويان با همكاري بنيادانقلاب اسلامي شد و افزود: مديريت استان همكاري هاي لازم را در اين خصوص خواهد داشت.
مديرارشد استان با بيان اينكه نبايد شائبه دخالت سياسي كميته امداد در برخي مسائل وجود داشته باشد، افزود: بايد تمام هم و غم كميته امداد امام خميني(ره) براي كمك به مددجويان و مستضعفان و محرومان باشد و تلاش شود كه شائبه دخالت سياسي كميته امداد در مسائل سياسي از بين برود چرا كه وظيفه ما خدمت به مردم است.
مديركل كميته امداد امام خميني(ره) نيز در اين ديدار، ضمن ارائه گزارش فعاليت هاي اين كميته، كمك خوب دولت در حمايت از كميته امداد را قابل تحسين خواند.

 

نوشتن دیدگاه