جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 6260
منتشر شده در پنج شنبه, 19 ارديبهشت 1398 13:28
تعداد دیدگاه: 0

دكتر عباس رضايي به همراه تعدادي از نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي و معاونين و مديران استان از روستاهاي صعب العبور شهرستان فريدون شهر بازديد كرد.

به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري اصفهان، دكتر عباس رضايي استاندار اصفهان، بهمراه پنج نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استانداری و مسولان دستگاه های اجرای استانی و شهرستانی به روستاهای تنگستان، بهرام آباد، مسیر، پشندگان، کلوسه، وستگان، کاهگان از شهرستان فریدون شهر سفر کرد.
استاندار اصفهان در آخرین ایستگاه بازدید روستاهای فریدون شهر، در جمع مردم روستای دورک در ۱۸۰ کیلومتری شهرستان فریدون شهر با ۴ ساعت رانندگي در مسیرهای صعب العبور کوهستانی، حاضر شد.
عباس رضایی را در این بازدید دو معاونت هماهنگي امور عمرانی و توسعه مدیریت و منابع انساني استانداري و نمایندگان مردم شهرستان های فریدون شهر و بوئین میاندشت، فلاورجان، شاهین شهر و میمه، اصفهان و خمینی شهر همراهی کردند.
در پایان اين بازدید در ساعت ۲۳ در روستای دورک جلسه مشکلات روستاهای مسیر بازدید با حضور مسولان استانی و شهرستان برگزار و ضمن بررسي مسائل و مشكلات تصميمات لازم اتخاذ گرديد.
آسفالت و بهسازی بخش هایی از راه اصلی و راه های روستایی، تأمین آمبولانس و حضور پزشکان متخصص و تامین دارو مصوباتی بود که در جلسه پایانی بازدید گرفته شد.

نوشتن دیدگاه