جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 6259
منتشر شده در چهارشنبه, 18 ارديبهشت 1398 13:24
تعداد دیدگاه: 0
استاندار اصفهان عنوان كرد:

دکتر عباس رضایی در کمیسیون هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با تاکید بر مبارزه با قاچاق پوشاک، اظهار داشت: بمنظور افزایش اشتغال، رونق تولید و خود کفایی باید در راستای مبارزه با قاچاق پوشاک قدم برداشت.


به گزارش پایگاه خحبری همراز نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در جلسه کمیسیون هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهارداشت: یکی از مسئولیت های مهم مدیران استان مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.
استاندار اصفهان با اشاره به قاچاق پوشاک، اظهارداشت: این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که تولید انواع پوشاک با اشتغال بالا و با کمترین سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت و مسائل فرهنگی نیز در تولید پوشاک اهمیت بالایی دارد.
رضایی افزود: برای اینکه در راستای افزایش اشتغال، رونق تولید و خودکفایی قدم برداریم و از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم باید در مبارز با قاچاق پوشاک به صورت جدی عمل نماییم.
عباس رضایی با اشاره به تشکیل کمیته ای استانی برای این امر اظهارداشت: اداره کل اطلاعات، بازرسی، اصناف و تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه های ذیربط در این کمیته حضور خواهند داشت.
وی اضافه کرد: در این کمیته براساس موازین قانونی و با توجه به هماهنگی خوب بین دستگاه قضایی، تعزیرات حکومتی و اداره کل بازرسی در ابتدا به متخلفان تذکر داده می شود و سپس در یک فرجه زمانی با آن ها برخورد لازم صورت می گیرد.
استاندار اصفهان به قاچاق گندم نیز اشاره کرد و افزود: از همه کشاورزان متدین استان درخواست داریم که به خاطر مسائل جنبی فریب معاندین نظام را نخورند و اجازه ندهند که قاچاقچیان با احتکار گندم مشکلاتی را در جامعه ایجاد
کنند.
وی از سازمان های مربوطه خواست مبلغ گندمی که در سال جاری از کشاورزان خرید می کنند را در اسرع وقت به آن ها پرداخت نمایند .
استاندار اصفهان به کمبود روغن موتور در روزهای اخیر نیز اشاره کرد و افزود: این کمبود به این دلیل ایجاد شده است که شرکت های تولیدی به صورت محدود اقدام به تولید نموده اند و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده و ابلاغ قیمت ها امیدواریم که در روزهای آینده این کمبود برطرف شود.

نوشتن دیدگاه