شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3829
منتشر شده در جمعه, 11 فروردين 1396 10:20
تعداد دیدگاه: 0
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امسال با تلاش مسؤولان، خدمات ارزنده، مطلوب و باکیفیت‌تری نسبت به سال‌های گذشته برای گردشگران داخلی و همشهریان فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، رضا امینی در حاشیه بازدید از ستادهای هدایت و گردشگری شهر اصفهان اظهار کرد: امسال میزبانی متفاوت در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار گرفت و برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه در دستور کار دست اندرکاران به خصوص ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان قرار گرفت.

وی با تأکید بر این که فعالیت‌ها و اقدامات مدیریت شهری اصفهان در ایام نوروز به منظور رضایت‌مندی مسافران نوروزی و همشهریان است و اذعان داشت: خوشبختانه با تلاش تمام مسؤولان مربوطه و همت ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر خدمات خوب و مطلوب و باکیفیت‌تری نسبت به سال‌های گذشته برای گردشگران داخلی و همشهریان فراهم شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: برگزاری جشن‌های عیدانه، برپایی 40 برنامه فرهنگی در نقاط مختلف شهر به صورت روزانه، ایجاد بازارچه‌های اقتصادی برای زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست از برنامه‌های شاخص ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان است که این برنامه‌ها بر اساس ذائقه همشهریان و مسافران نوروزی به منظور ایجاد نشاط و شادابی در شهر صورت می‌گیرد.

وی فضاسازی و زیباسازی شهر به مناسبت ایام نوروز از دیگر اقدامات مدیریت شهری برای استقبال از میزبانی متفاوت برشمرد و عنوان کرد: اقدامات مناسبی به مناسبت نوروز نظیر ترسیم دیوارنگاره‌ها از سوی دانشجویان هنر در سطح شهر، نظر مردم و مسافران را به خود جلب کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد: خدمات ستاد هماهنگی سفر شهر برای سال آینده نیز ادامه یابد تا جایگاه و شأن اصفهان در زمینه میزبانی متفاوت حفظ شود.

نوشتن دیدگاه