شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25466
منتشر شده در دوشنبه, 21 اسفند 1402 17:36
تعداد دیدگاه: 0
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی تسهیلات سفر شهر اصفهان اعلام کرد:

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی تسهیلات سفر شهر اصفهان گفت: سیاست کلان ما در ستاد ایجاد فرصت گردشگری ارزان برای شهروندان در راستای ارتقا و رونق‌بخشی بهتر به اقتصاد گردشگری شهر اصفهان است، البته ملاحظات دیگری در این راستا باید تدوین شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سیدعلی معرک‌نژاد امروز در برنامه رادیویی «صدای شهر» با تبریک تقارن ماه رمضان با بهار طبیعت اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان شعار سال جاری فعالیت خود را «بهار بهار» برگرفته از بهار قرآن و بهار طبیعت انتخاب کرده است.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه هفته جاری مصادف با بیست‌وچهارم اسفند آئین آغاز رسمی فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان برگزار خواهد شد، افزود: اصفهان یک شهر گردشگرپذیر است و طبق سیاست‌های در نظر گرفته شده، قرار است از این فرصت به نفع مردم شهر اصفهان بهره ببریم.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی تسهیلات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: سیاست کلان ما در ستاد ایجاد فرصت گردشگری ارزان برای شهروندان در راستای ارتقا و رونق‌بخشی بهتر به اقتصاد گردشگری در شهر اصفهان است، البته ملاحظات دیگری در این راستا باید تدوین شود.

معرک‌نژاد گفت: کمیته‌های ستاد در سرفصل‌های مختلف فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و هماهنگی‌ها در سطح شهر انجام شده است که امیدواریم با بهره‌مندی از فضای معنوی این ماه، ایام تعطیلات خوبی برای افرادی که قصد سفر دارند را نیز مهیا کنیم و بتوانیم شرایط و حال و هوای معنوی را در شهر ایجاد کنیم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه