سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4906
منتشر شده در سه شنبه, 14 اسفند 1397 16:04
تعداد دیدگاه: 0
خبرهاي خوش شهردار اصفهان در حوزه مترو

دکتر نوروزی شهردار اصفهان، صبح امروز از ایستگاه مترو میدان آزادی تا میدان امام حسین(ع) در مترو با شهروندان هم صحبت شد و خبرهای خوشی به آن ها داد.


به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، طی این بازدید شهروندان پیشنهادهاي خود را در جهت ارايه هرچه بهتر خدمات مترو با شهردار مطرح کردند. همچنین برخی از آن ها انتقاداتی که به مترو و خطوط اتوبوسرانی داشتند را با شهردار در میان گذاشتند.
شهردار اصفهان در پاسخ به سؤالات شهروندان گفت: در جلسات هیأت مدیره مترو، فعال شدن مترو در روزهای تعطیل سال آینده و همچنین افزایش تعداد کابین ها بررسی می شود.
 قدرت اله نوروزي اظهار داشت: از فردا (روز چهارشنبه) با افزایش دو رام قطار، سرفاصله زمانی در کل روز با چهار دقیقه کاهش به ۱۱ دقیقه می رسد و در روزهای تعطیل پیش رو (دو جمعه آخر سال و روز ٢٩ اسفند) مترو از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲۱:٣٠ به شهروندان خدمت رسانی خواهد کرد تا شهروندان بتوانند راحت تر امور مربوط به پایان سال خود را انجام دهند.
وي ادامه داد: در جلسات هیأت مدیره مترو، فعال شدن مترو در روزهای تعطیل سال آینده و همچنین افزایش تعداد کابین ها بررسی می شود. از فردا تعداد واگن های مترو اصفهان، افزایش می یابد و دو رام پنج واگنه به مترو اضافه می شود. با اضافه شدن واگن ها می توانیم شاهد كاهش سر فاصله حرکت مترو باشیم.
وی ادامه داد: در سال آینده هم مانند سال 97 ساعت حرکت مترو از 6:30 صبح تا 21:30 است. با اضافه شدن واگن ها می توانیم شاهد کم شدن سر فاصله حرکت مترو باشیم. امیدواریم سر فاصله حرکت مترو از 15 دقیقه به 11 دقیقه کاهش پیدا کند.
شهردار اصفهان از فعال بودن مترو در دو جمعه پايان سال و روز 29 اسفند خبر داد و گفت: در اين روزها شهروندان می توانند از 8:30 صبح تا 21:30 شب از مترو استفاده کرده و راحت تر به امور پايان سال رسيدگي كنند.
نوروزی افزود: خوشبختانه روز به روز شاهد افزایش مسافران مترو هستیم. همین دو روز گذشته روزانه در حدود 80 هزار مسافر از قطار شهری استفاده کردند. یقین دارم که با افزایش تعداد واگن ها این تعداد مسافر به روزانه 100 هزار مسافر افزايش خواهد يافت.
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم شهروندان نکته های مثبت استفاده از مترو را مد نظر قرار دهند و با استفاده بیشتر از مترو به زیست پذیر تر شدن شهر کمک کنند.

نوشتن دیدگاه