جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21099
منتشر شده در شنبه, 27 آذر 1400 11:46
تعداد دیدگاه: 0
طغیانی:

نماینده مردم اصفهان در مجلس ‌گفت: وظیفه سازمان محیط زیست، بررسی عملکرد دستگاه‌ها و ارائه گزارش است و عملکرد این سازمان در این رابطه قابل قبول نیست و باید متخلفین به دستگاه قضا معرفی و با آن‌ها برخورد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مهدی طغیانی پیرامون آلودگی هوای اصفهان اظهار داشت: متاسفانه دستگاه‌های متولی به وظایف خود عمل نمی‌کنند و مشکل اصلی آلودگی هوا عدم اجرای قانون هوای پاک است.

وی با بیان اینکه متولی اصلی بررسی عملکرد دستگا‌ه‌ها و گزارش‌دهی سازمان محیط زیست است افزود: این سازمان همواره مشکل را به گردن دستگاه‌های مختلف می‌انداخت که مثلا صنعت به وظایف خود عمل نمی‌کند و غیره؛ این موارد قابل قبول نیست و نتیجه‌ای برای مردم ندارد.

وی با اشاره به نقش دستگاه قضا در زمینه آلودگی‌هوا یادآور شد: باید همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضا، وظایف خود را به خوبی عمل کنند که اگر ما متخلفی داریم چه در واحد‌های صنعتی و چه در دستگاه‌های دولتی، این متخلف به دستگاه قضا معرفی و با جرائم بازدارنده با آن برخورد شود.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع آلودگی هوا افزود: من مدتی است که برای موضوع آلودگی به طور ویژه وقت گذاشته و کاملا جدی پیگیر آن هستم؛ همه در موضوع سوخت دیزلی که مورد مصرف منابع الوده‌کننده متحرک اصفهان است و هم در مورد صنایع اما در این مورد باید مدیریت استان هم به کمک بیاید و ازجمله آقای استاندار با تصمیمات قاطع و جدی پیگیر معضل آلودگی هوای اصفهان باشد وگرنه به این شکل کژدار و مریض نمی‌توان با این معضل مقابله کرد./ تسنیم

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه