جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2035
منتشر شده در پنج شنبه, 25 تیر 1394 18:53
تعداد دیدگاه: 0
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: به منظور هر چه بهتر برگزار شدن نماز عید فطر امسال، تمهیدات ترافیکی ویژه نمازگزاران به مناسبت عید فطر در استان اصفهان اعمال می‌شود. علیرضا صلواتی با اشاره به تلاش مسئولان و تاکید مدیریت استان مبنی بر برگزاری نماز عید فطر در مصلی اصفهان اظهار کرد: مقرر...

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: به منظور هر چه بهتر برگزار شدن نماز عید فطر امسال، تمهیدات ترافیکی ویژه نمازگزاران به مناسبت عید فطر در استان اصفهان اعمال می‌شود.

علیرضا صلواتی  با اشاره به تلاش مسئولان و تاکید مدیریت استان مبنی بر برگزاری نماز عید فطر در مصلی اصفهان اظهار کرد: مقرر شده نماز عید فطر برای نخستین بار فردا در مصلی اصفهان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود شاهد حضور پرشور مردم در مصلای اصفهان باشیم، افزود: بر همین اساس تمهیدات ترافیکی اندیشیده شده که به جهت کاهش تردد خودروهای شخصی، ناوگان اتوبوسرانی با حداکثر ظرفیت خود از 14 میدان اصلی شهر اقدام به سرویس‌دهی می‌کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: اتوبوس‌های مسیرهای 14گانه از ساعت 6 صبح آماده سرویس‌دهی می‌شوند و هر پنج دقیقه یک بار تا ساعت هفت صبح آماده انتقال و جابه‌جایی شهروندان به مصلی هستند.

وی با اشاره به اینکه 200 دستگاه اتوبوس برای برگزارکنندگان نماز در مصلی پیش‌بینی شده است، گفت: خطوط بی‌.آر.تی نیز از ساعت 6 صبح آماده جابه‌جایی نمازگزاران هستند.

صلواتی ادامه داد: مسیرهای 14گانه از خیابان ملک‌شهر، شهرک نگین، میدان جمهوری، جوی‌آباد، سه راه درچه، قائمیه، ترمینال صفه، سپاهان‌شهر، پایانه پزوه، باغ غدیر، میدان لاله، حرم زینبیه اعلام شده است.

وی همچنین اضافه کرد: در این راستا همچنین چهار پارکینگ خودروی شخصی پیش‌بینی شده که از ظرفیت پارک یک‌هزار خودرو برخوردار هستند به طوری که یکی از آنها در پارکینگ در راه و شهرسازی، یک پارکینگ در سعادت‌آباد، یک پارکینگ در هایپر‌مارکت مصلی و یک پارکینگ در خیابان آیت‌الله خوانساری پیش‌بینی و نیز پارکینگ موتور‌سیکلت‌ها در ورودی غربی مصلی در نظر گرفته شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: عوامل راهور همچنین از ساعت 6 صبح در محل برگزاری نماز مستقر می‌شوند و پلاکاردهای اطلاع‌رسانی در خیابان مصلی نصب و نمازگزاران را به مسیر نماز هدایت می‌کنند.

وی بیان کرد: ورودی شرقی و غربی به عرض 20 متر برای ورود نمازگزاران در نظر گرفته شده است.

صلواتی اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی در چهارراه فرایبورگ، خیابان سعادت‌‌آباد، چهارراه دهش، شیخ مفید و ورودی گذر واله در خیابان فیض اعمال می‌شود.

 

منبع:فارس

نوشتن دیدگاه