جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1821
منتشر شده در دوشنبه, 31 فروردين 1394 02:09
تعداد دیدگاه: 0
مدیر عامل سازمان فر هنگی و تفریحی شهرداری اصفهان خبر داد:

مدیر عامل سازمان فر هنگی و تفریحی شهرداری اصفهان از برگزاری 22 برنامه ویژه در میدان امام علی(ع)اصفهان به منظور گرامیداشت هفته اصفهان خبرداد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،مهدی بقایی در جمع خبرنگاران گفت:برگزاری هفته های گردشگری در محلات زمینه سازی بود برای برگزاری هفته گردشگری میدان امام...


مدیر عامل سازمان فر هنگی و تفریحی شهرداری اصفهان از برگزاری 22 برنامه ویژه در میدان امام علی(ع)اصفهان به منظور گرامیداشت هفته اصفهان خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،مهدی بقایی در جمع خبرنگاران گفت:برگزاری هفته های گردشگری در محلات زمینه سازی بود برای برگزاری هفته گردشگری میدان امام علی(ع) که می تواند در زمینه جذب گردشگر شهری موثر باشد.
وی اظهار داشت: تاکنون این هفته ها در دو محله علی قلی آقا و حسن آبادبرگزار شده که توانسته به میزان قابل توجهی این سازمان را به اهداف خود نزدیک سازد.
وی با بیان اینکه هفته های گردشگری به عنوان پدیده ای جدید در گردشگری شهری در کشور مورد توجه قرار گرفته است، عنوان کرد :اختتامیه همایش ملی گردشگری محلات در هفته نكوداشت اصفهان برگزار می شود.
مدیر عامل سازمان فر هنگی و تفریحی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در هفته نکوداشت اصفهان برگزاری هفته گردشگری از سطح محلی به سطح ملی و بین المللی ارتقا می یابد.
بقایی به معرفی دوران سلجوقی در میدان امام علی (ع) که یکی از نمادهای تاریخی این دوران بوده است اشاره کرد و افزود :تلاش می شود در این هفته با استفاده از لباس و ادوات مربوط به سلجوقیان، شهروندان با این دوران تاریخی آشنا شوند.
مدیر عامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: هفته گردشگری میدان امام علی (ع) از ۳ تا ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۶ الی ۱۹ برگزار می شود.
وي بزرگداشت استاد اسماعیل شیران سفالگر برجسته را از دیگر برنامه های هفته نکوداشت اصفهان برشمرد و گفت:این مراسم ۶ اردیبهشت ماه سال جاري برگزار می شود و از تندیس این هنرمند در موزه هنرهای معاصر رونمایی می گردد.
مدیر عامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان از تولید سرود اصفهان به سه زبان فارسی،انگلیسی و عربی خبرداد و افزود : از این سرود که یکی از سرودهای ماندگار است در هفته اصفهان رو نمایی می شود.
بقايي با بيان اين كه سومین جشنواره موسیقی اصفهان در هنرسرای خورشید برگزار می شود،ادامه داد: آخرین تولیدات موسیقی در سبک اصفهان در این جشنواره شرکت دارد و دومین کنسرت گوشه های اصفهان شامل اجرای موسیقی سنتی با شیوه ای نوین و با اشعار و لهجه اصفهانی و ارکستر بزرگ مجلسی در باغ نور از دیگر برنامه هایی هستند که در این هفته برگزار می شوند .

نوشتن دیدگاه