شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1756
منتشر شده در یکشنبه, 02 فروردين 1394 16:42
تعداد دیدگاه: 0
ماهیگیری رسانه های بیگانه از آب گل آلود اعتیاد؛
فوت در اثربلعیدن مواد مخدر بوده است

تنها سه روز مانده به تحویل سال 94 جوان اصفهانی پس از بلعیدن مواد مخدر در اثرمسمومیت شدید جان باخت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از سایت خبری پلیس استان اصفهان، روز 26 اسفند ماه سال گذشته ماموران انتظامی استان اصفهان در حین گشت زنی به جوانی مشکوک شدند و پس از بررسی مشخص شد وی درحال...

تنها سه روز مانده به تحویل سال 94 جوان اصفهانی پس از بلعیدن مواد مخدر در اثرمسمومیت شدید جان باخت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از سایت خبری پلیس استان اصفهان، روز 26 اسفند ماه سال گذشته ماموران انتظامی استان اصفهان در حین گشت زنی به جوانی مشکوک شدند و پس از بررسی مشخص شد وی درحال توزیع مواد مخدر می باشد.
ماموران انتظامی پس از دستگیری این جوان 26 ساله که سوابق متعدد کیفری تهیه و توزیع مواد مخدر داشت، وی را به بازداشتگاه کلانتری 16 اصفهان منتقل نمودند.
دقایقی پس از این ماجرا وی به افسرنگهبان اعلام کرد که درد شدیدی دارد و با توجه به تغییر حالات جسمی ، متهم سریع به صورت تحت الحفظ به بخش مسمومین بیمارستان نور حضرت علی اصغر(ع) (خورشید) اصفهان منتقل گردید.
این متهم جوان در اظهارات خود به پزشک معالج عنوان داشت که مواد مخدر از نوع شیشه بلعیده است.
با این اظهارات پزشکان اقدامات درمانی را آغاز که متاسفانه این اقدامات نتیجه بخش نبود و پس از چند ساعت تلاش پزشکی ، متهم جان باخت.
به دنبال این اتفاق و همزمانی آن با چهارشنبه پایانی سال برخی رسانه های بیگانه با انتشار این خبر ، وی را متهم دستگیر شده در اتفاقات چهارشنبه پایانی سال معرفی کردند که در اثر ضرب و شتم ماموران درگذشته است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با رد این شایعه گفت: متاسفانه یکی از عمده ترین مرگ های ناگهانی ناشی از سوءمصرف مواد مخدر،مسمومیت در اثر بلعیدن مواد مخدر می باشد که نظریه پزشکی قانونی نیز در مورد این جوان اصفهانی آن را تایید می کند.
بنا بر این گزارش پس از کالبد شکافی و طی مراحل قانونی جسد این جوان به خانواده وی تحویل گردیده است.

نوشتن دیدگاه