جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1678
منتشر شده در سه شنبه, 12 اسفند 1393 13:19
تعداد دیدگاه: 0
رئیس کانون حسنات خبرداد:

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری آرمان: جشنواره حسنات به دنبال نهادینه کردن ادبیات خیرخواهی است مدیرعامل کانون حسنات از نهادینه شدن ادبیات خیرخواهانه در بین بخش های زیادی ازافراد جامعه به دنبال برگزاری چهاردوره جشنواره فیلم کوتاه حسنات خبرداد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، حسین مولایی صبح امروز...

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری آرمان:
جشنواره حسنات به دنبال نهادینه کردن ادبیات خیرخواهی است
مدیرعامل کانون حسنات از نهادینه شدن ادبیات خیرخواهانه در بین بخش های زیادی ازافراد جامعه به دنبال برگزاری چهاردوره جشنواره فیلم کوتاه حسنات خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حسین مولایی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت:موسسه حسنات به عنوان یک موسسه خصوصی ازجنس خیریه برگزاری جشنواره فیلم کوتاه حسنات را در دستور کار خود قرار داد و هرچند آینده این جشنواره خیلی هم روشن نبود، اما توانست 4 دوره از این جشنواره را با کیفیت مناسب برگزار کند.
وی با بیان این که افزایش تورم ،گسترش جشنواره در سطح ملی و استقبال بی نظیر هنرمندان و فیلمسازان از این جشنواره باعث شد تا هزینه های آن بالا برود، اظهار کرد: هر ساله شهرداری اصفهان در این زمینه کمک هایی به این جشنواره داشت، اما متاسفانه محدودیت های مالی باعث شده تا امسال کمک شهرداری را نداشته باشیم و همین امر ما را نیز با محدودیت هایی مواجه ساخته است.
مولایی بیان کرد:ما با شورای شهر اصفهان نیز وارد مذاکرده شدیم که همه آن ها برگزاری این جشنواره را لازم و فرهنگ ساز می دانند، اما درعمل حمایت آنچنانی از آن نکردند.
رئیس جشنواره فیلم کوتاه حسنات خاطرنشان کرد:به دلیل محدودیت های مالی و تاکید مسئولان موسسه مالی و اعتباری آرمان بربرگزاری این جشنواره برنامه ریزی ها به گونه ای است که به جای برگزاری جشنواره ،هفته فیلم کوتاه حسنات را برگزار نماییم.
وی افزود: در سال های گذشته تمام نهادهای دولتی و شهری با ستادبرگزاری این جشنواره همکاری داشتند و البته در مسایل فرهنگی اختلاف نظرهایی هم وجود داشت که با معدل گیری از فرایند برگزاری این جشنواره ، خوشبختانه رضایت تمامی مسئولان جلب شده بود.
مولایی با تاکید بر اینکه ما در فعالیت فرهنگی به دنبال مسایل سیاسی نیستیم، ادامه داد: ما بیشتر به دنبال فراگیرکردن موضوع احسان و نیکو کاری در عرصه هنر هستیم که نسبت به بخش های زیادی از جامعه نیز نتایج خوبی به دست آوردیم.
وی اضافه کرد: با این جشنواره تاکنون توانسته ایم ادبیات احسان و نیکو کاری را در سطح جامعه نهادینه کنیم و چندین فیلم با موضوع احسان و نیکوکاری نیز سفارش داده ایم که امیدواریم با ساخت آن ها، بیشتر به این هدف نایل گردیم.
رئیس جشنواه فیلم کوتاه حسنات ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت زاون قوکاسیان که سال های گذشته دبیرهنری جشنواره بود، تصریح کرد: زاون یک عامل مهمی برای ترغیب و استقبال فیلمسازان به این جشنواره بود و پیدا کردن فردی با خصوصیات وی سخت و تا حدودی غیرممکن است، اما در نظرداریم فردی را با وزن علمی و هنری وی برای دبیری هنری این جشنواره انتخاب کنیم.
بنا بر این گزارش ، هفته فیلم کوتاه حسنات از 14 اسفند ماه در نگارستان امام خمینی (ره) استان اصفهان برگزار می گردد.

نوشتن دیدگاه