جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1573
منتشر شده در جمعه, 17 بهمن 1393 11:09
تعداد دیدگاه: 0
معاون اداری و مالی شهرداری اصفهان:

معاون اداری مالی شهردار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر خودروها بالاترین هزینه‌ها را به شهر تحمیل می‌کنند گفت: حدود 60 درصد از هزینه‌های شهرداری بابت خودروهای شخصی است. خبرگزاری فارس: حدود 60 درصد از هزینه‌های شهرداری بابت خودروهای شخصی است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز وبه نقل از روابط عمومی...

معاون اداری مالی شهردار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر خودروها بالاترین هزینه‌ها را به شهر تحمیل می‌کنند گفت: حدود 60 درصد از هزینه‌های شهرداری بابت خودروهای شخصی است.
خبرگزاری فارس: حدود 60 درصد از هزینه‌های شهرداری بابت خودروهای شخصی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز وبه نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، سید مرتضی حسام نژاد اظهار کرد: در حال حاضر خودروها بالاترین هزینه‌ها را ازنظر مباحث آلودگی، ترافیکی و اقدامات شهرداری در قسمت هزینه‌ای به شهر تحمیل می‌کنند به‌ طوری‌ که حدوداً بالای 60 درصد از هزینه‌های شهرداری بابت همین خودروهای شخصی است.

وی اذعان کرد: حدود دو درصد از درآمد شهرداری از عوارض خودرو تأمین می‌شود که هیچ تناسبی بین درآمد مربوطه با هزینه‌ها نیست و اگر زمانی هزینه‌ها واقعی شود بیشتر از هزینه‌های فعلی خواهد بود.

معاون اداری مالی شهردار اصفهان تصریح کرد: احداث معابر جدید، تقاطع‌های غیرهمسطح و غیره به دلیل افزایش خودروها است و بخش زیادی از آلودگی شهر ناشی از تردد خودروها است که برای کاهش این آلودگی باید فضاهای سبز احداث نمود و روش‌های مقابله‌ای انجام داد که این اقدام هزینه‌های زیادی برای شهر ایجاد می‌کند.

نوشتن دیدگاه