دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24376
منتشر شده در دوشنبه, 16 مرداد 1402 12:14
تعداد دیدگاه: 0
معاون املاک وحقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

معاون املاک وحقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تاکنون افزون بر ۶هزار و ۶۰۰ متقاضی اصفهانی در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه طرح های حمایتی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که در حال حاضر بیش از ۷۵۰ متقاضی تایید نهایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمد کیانی معاون املاک وحقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: تاکنون بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ نفر در استان اصفهان برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http//:saman.mrud.ir نام‌نویسی کردند.

وی افزود: خانواده هایی که تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنها بعد از ۲۴ آبان سال ۱۴۰۰ باشد هستند می توانند در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن ثبت نام کنند.

معاون املاک وحقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: خانوارهایی که فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت متولد شده باشد اما دارای فرم"ج" قرمز بوده و یا مالکیت دارند نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند و به عبارتی این خانواده ها می توانند صرفاً برای بار دوم از امکانات دولتی در این خصوص استفاده کنند اما فقط یکبار امکان استفاده از مزایای مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وجود دارد.

وی بیان کرد: در استان اصفهان تاکنون از متقاضیان ثبت نام شده برای طرح جوانی جمعیت، بیش از ۷۵۰ نفر در سامانه مربوطه تایید نهایی شده‌اند، همچنین در شهر وزوان ۱ مورد و در اردستان نیز چهار مورد واگذاری زمین در قالب این طرح انجام شده است.

کیانی گفت: پیش بینی لازم برای تامین زمین از طریق الحاق به محدوده در شهرهای فاقد زمین (۴۷۳ مورد تخصیص زمین) انجام شده است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه