جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1695
منتشر شده در شنبه, 16 اسفند 1393 01:35
تعداد دیدگاه: 0
عضو جامعه دامپزشکی ایران:

عضو جامعه دامپزشکی ایران گفت: نیاز است جایگاه بخش خصوصی روز به روز تقویت شود، بخش خصوصی قدرت یابد اقتصاد استان نیز تقویت می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،حمیدرضا قلمکاری اظهار کرد: متاسفانه مشکلات عدیده‌ای در بخش کشاورزی وجود دارد در حالی‌ که هیچ‌کس پاسخگوی این مشکلات نیست. وی ادامه داد:...


عضو جامعه دامپزشکی ایران گفت: نیاز است جایگاه بخش خصوصی روز به روز تقویت شود، بخش خصوصی قدرت یابد اقتصاد استان نیز تقویت می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،حمیدرضا قلمکاری اظهار کرد: متاسفانه مشکلات عدیده‌ای در بخش کشاورزی وجود دارد در حالی‌ که هیچ‌کس پاسخگوی این مشکلات نیست.
وی ادامه داد: بسیاری افراد هستند که وارد عرصه‌های مختلف می‌شوند در حالی ‌که هیچ اشرافی بر وظایف خود در آن مسئولیت ندارند.

این عضو جامعه مخترعین ایران یادآور شد: با توجه به مشکلات بخش کشاورزی تزریق تکنولوژی‌های جدید به بدنه کشاورزی بخشی از ضعف‌ها را برطرف می‌کند، استان اصفهان پیشرفت‌های خوبی در بخش کشاورزی داشته است اما نیاز به الگوبرداری از تکنولوژی‌های نوین جهانی داریم.
وی تاکید کرد: در زمینه بذرهای اصلاح شده زمینه فعالیت بسیار زیاد است، بذرهایی که در این مدت به کشور ما داده شده است، همگی از بذرهایی بوده‌اند که غیرقابل تکثیر هستند، این اتفاق برای این بوده که کشور ما همواره در زمینه بذر محتاج خارج باشد که باید این نوع بذرها با بهره‌گیری از نبوغ ایرانی در کشور تولید شود و خوشبختانه گام‌های موفقی در این زمینه برداشته شده است.

قلمکاری بیان کرد: نیاز است جایگاه بخش خصوصی روز به روز تقویت شود، بخش خصوصی قدرت یابد اقتصاد استان نیز تقویت می‌شود، استان اصفهان در تولید شیر رتبه دوم کشور و در تولید تخم مرغ نیز رتبه اول کشور را دارد، امیدواریم از این ظرفیت‌های استان به خوبی استفاده شود.
وی با بیان اینکه ارتقای بهره‌وری در موضوع کشاورزی از اهمیت زیادی برخوردار است، اضافه کرد: با ایجاد ثبات اقتصادی می‌توان راه را برای فعالیت فعالان اقتصادی گشود و سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی تشویق کرد.
قلمکاری در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد رمز موفقیت و تصویرشان از آینده اتاق چنین گفت:
در زندگی هیچگاه از مشورت کردن و گفتن نمی دانم خجالت نکشیده ام و در حال حاضر در مجتمع تولیدی بازرگانی" سپاهان دانه" برای آغاز هر فعالیتی ابتدا سیستم بر اساس الگوهای موفق جهانی بومی سازی می شود و سپس برای پیاده سازی آن فرآیند از متخصصین تراز اول استفاده می کنیم و برای ورود به عرصه های جدید نظر خبرگان و مشاوران برتر در آن فرآیند و آشنا با حوزه مورد نظر گرفته می شود تا خطا به حداقل برسد.
وی ادامه داد: ما با همین روش توانسته ایم مدل های موفق تولید و تجارت را در سطح ملی و بین المللی پیاده کنیم و بنده بسیار به آینده خوشبین هستم چرا که تا به امروز همیشه با انرژی مثبت توانسته ام به اهدافم برسم و با اطمینان می گویم که اتفاقات خوبی برایمان رقم خواهد خورد .
این مخترع جوان در مورد آینده اقتصادی کشور نیز گفت: ابتدا باید دروازه های کشور گشوده شود تا اقتصاد ملی به اقتصاد بین المللی پیوند بخورد و ما هم قسم شده ایم تا با ورود به اتاق بازگانی اصفهان فارغ از هر گونه تفکر سیاسی، تفکرات اقتصادی و کارآفرین را پیاده سازیم تا شاهد ایجاد ساختار تشکیلاتی منسجم و بهبود رونق اقتصادی ، بمنظور توسعه پایدار شهر و ایران باشیم چرا که اعتقاد داریم هرگاه شهر اصفهان پویا و قدرتمند باشد این قدرت به تمامی ایران انتقال داده شده و به همین دلیل این اتاق اتفاقی تازه میخواهد.

نوشتن دیدگاه